کد خبر:18382
پ

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: کاهش میزان مرگ و میر که طی چند روز شاهد آن هستیم خیلی ارتباطی به این محدودیت ها ندارد و تاثیر محدودیت های کرونایی در میزان مبتلایان و فوتی ها در ابتدای دی ماه خودش را نشان می دهد و امیدواریم که به طرز فاشی از مرگ و میر کم شود.

 

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه خبری مدارا مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا  افزود: حتما اعمال محدودیت ها در کم کردن موارد بیماری تاثیر دارد و انشاالله تجزیه و تحلیل میزان کم شدن موارد بعد از ۲ هفته تهیه و به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

وی ادامه داد: ادامه این محدودیت های بستگی به میزان تاثیر محدودیت ها دارد و اگر این محدودیت های کرونایی میزان ورودی ما را کم کند ممکن است محدودیت ها برای مشاغل خاصی بر طرف شود.

 

مردانی گفت: کاهش میزان مرگ و میر که طی چند روز شاهد آن هستیم خیلی ارتباطی به این محدودیت ها ندارد و تاثیر محدودیت های کرونایی در میزان مبتلایان و فوتی ها در ابتدای دی ماه خود را نشان می دهد و امیدواریم که به طرز فاحشی از مرگ و میر کم شود.

 

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به واکسن کرونا گفت: در دنیا به صورت جدی بر روی واکسن کرونا کار می شود و خیلی از کشور ها شروع به ساخت آن کردند اما هنوز سازمان جهانی بهداشت واکسن استاندارد تایید شده را معرفی نکرده و به محض اینکه سازمان بهداشت جهانی واکسن مورد تایید را معرفی کند ایران هم قصد دارد در مرحله اول ابتدا وارد کند و بعد با استفاده از تکنولوژی و توانمندی دانشمندان داخلی بتواند تولید کند./پایگاه خبری مدارا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید