کد خبر:37280
پ

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: ۲۰درصد از سیلندر‌ها یا تاریخ آن‌ها گذشته یا مستعد انفجار است که می‌تواند موجب خطر در جایگاه سوخت باشد.

به گزارش روزانه نیوز ،احمد شیرانی از لزوم بررسی‌های سالانه خودرو‌های کارخانه‌ای در مراکز معاینه فنی و امکان سوخت گیری آنان در صورت سلامت سیستم سوخت گیری خبر داد و گفت: خودرو‌های کارخانه‌ای سالانه باید به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده تا تست‌های لازم برای سلامت سیستم سوخت گیری آنان انجام شود.

او گفت: همچنین برای جلوگیری از انفجار و آتش سوزی در جایگاه‌های سوخت گیری ملاحظات و اطلاع رسانی‌هایی به جایگاه‌های تک منظوره و دو منظوره انجام شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: خودرو‌های دو گانه سوز کارگاهی و کارخانه‌ای بدون گواهی‌های لازم ممنوع شده است.

شیرانی گفت: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از قبیل ایجاد ترافیک و همچنین تنش در جایگاه‌های سوخت امکان بررسی صددر صدی متصدیان جایگاه وجود ندارد و از نیرو‌های پلیس درخواست بررسی کامل خودرو‌ها و برخورد با متخلفان را خواهیم داشت، زیرا بازخورد در برابر نیرو‌های پلیس بهتر خواهد بود.

مدیرروابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت: خودرو‌های دوگانه سوز کارگاهی باید گواهی سلامت و خودرو‌های کارخانه‌ای نیز گواهی معاینه فنی باید دریافت نمایند و آن را ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید