کد خبر:48709
پ

اعضای هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان همدان مشخص شدند.

رئیس هیئت بازرسی استان حمید عبدلی را به عنوان رئیس، حمیدرضا قاسمی را به عنوان دبیر و عضو، کمال حسنی را به عنوان عضو و جواد قربانی‌مجد را به عنوان مسئول دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان همدان انتخاب کرد.

فرماندار همدان در نشست با رئیس و اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان گفت: مبنای کار ما در انتخابات عمل به مر قانون است و باید محور همه امور اجرایی انتخابات عمل به قانون باشد.

مسلم مخفی با بیان اینکه در قانون انتخابات اصلاحاتی انجام شده است، گفت: برابر آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل‌های انتخابات فرایند‌های انتخابات را با همکاری خوب هیئت نظارت پیش می‌بریم.

اوگفت: در شهرستان همدان ترکیب هیئت اجرایی و اعضای ستاد انتخابات از افراد با تجربه، چابک و کارآمد شکل گرفته که در کیفیت کار ما به منظور انجام امور اجرایی انتخابات بسیار موثر است.

فرماندار همدان گفت: موضوع مهم پیش روی ما ایجاد زمینه مشارکت حداکثری و سایر مولفه‌های مورد تاکید رهبری در انتخابات است که باید تلاش کنیم با دقت تمام به این فرمایشات عمل کنیم تا شاهد انتخابات پرشور و شکل گرفتن مجلسی در تراز انقلاب باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید