کد خبر:37327
پ

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری گفت: فعالیت مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور به منظور بررسی مشکلات، موضوعات، مطالب و درخواست‌های مردمی از صبح امروز(چهارشنبه) و در آستانه سفر آیت الله رییسی در نقاط مختلف استان همدان آغاز شده است.

به گزارش روزانه نیوز ،حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی در گفت : در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم، توفیق داریم در سی‌امین سفر استانی رییس جمهور و دولت سیزدهم در خدمت مردم سرافراز استان همدان، استان مجاهدان، مومنان و شهیدان سرافراز باشیم و امیدواریم در این سفر خدمتگذاری به مردم را به طور عملی نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی رییس جمهور در بخش های مختلف تاثیر گذار است، اظهار داشت: ما به عنوان خدمت‌گذاران مردم در مرکز ارتباطات بین مردم و دولت تلاش کردیم این سفر را در چند بُعد، برای خدمت رسانی به مردم و ارتباط مردم و دولت برنامه‌ریزی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کرد: در نخستین اقدام ۲۹ میز ارتباطات مردمی با توجه به موضوعات متفاوت در وزارتخانه های مختلف و با حضور نماینگان تام الاختیار وزرا و دستگاه‌های مهم در نقاط مختلف استان مستقر شده است.

فعالیت مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور در استان همدان آغاز شد

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند به صورت حضوری و چهره به چهره مشکلات خود را تا پایان روز پنج‌شنبه(۶ مرداد) که سفر رییس جمهور است، به صورت حضوری مطرح کنند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ادامه داد: این مهم فرصت ارزشمندی برای همه مردم استان همدان است که بتوانند در این ۲۹ مرکز و میز ارتباطات، مشکلات را به صورت حضوری و چهره به چهره با بالاترین مقام و نماینده تام الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مطرح کنند.

وی افزود: اقدام دیگری که مرکز ارتباطات مردمی پایه گذاری کرده، شماره تلفن سه رقمی ۱۱۱ (سامانه سامد) است که همه مردم از نقاط مختلف استان می‌توانند مشکلات، موضوعات، مطالب و درخواست‌های خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مطرح کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی با اشاره به اینکه مطالب مطرح شده ثبت و کد رهگیری برای تماس گیرندگان ارسال می شود، گفت: مردم عزیر کدملی و اطلاعات شخصی را همراه داشته باشند تا در کوتاه ترین زمان درخواست ها ثبت شود.

وی ادامه داد: در مجموع مردم استان همدان می‌توانند به صورت حضوری، تماس با شماره تلفن ۱۱۱ و یا پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی www.۱۱۱.ir درخواست‌ها و نظرات خود را با کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در میان بگذارند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری اظهار داشت: تلاش شده در این سفر نمایندگان رییس جمهور که بیشتر وزرا و معاونان رییس جمهور هستند در ۱۰ شهرستان تابعه استان حضور یافته و موضوعات مردمی را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما این است که در فرصت سفر رییس جمهور مشکلات مردم بر طرف شود، خاطرنشان کرد: مشکلات مشترک مردم ۵۵ مورد در هر وزارتخانه و موضوعات بین دستگاهی نیز ۱۱ مورد بود که جمع آوری شده و کارگروه‌های تخصصی بررسی نیز در وزارتخانه‌های مختلف تشکیل شده است و خبرهای خوشی در روز سفر رییس جمهور به مردم استان خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی با قدردانی از استاندار همدان برای فراهم کردن زمینه خدمت رسانی به مردم، گفت: از همه مردم عزیر استان همدان که با همکاری خود شرایط را برای برقراری پل ارتباطی مردم و رییس جمهور فراهم کردند قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ وزیر و معاون رییس جمهور در سفر هیات دولت به استان همدان آیت الله سید ابراهیم رییسی را همراهی می کنند، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم تحقیقات و فناوری، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان، وزیر کشور و معاون حفاظت محیط زیست و معاون اجرایی و نمایندگان مختلفی رییس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری تاکید کرد: همه تلاش این است تا هیات دولت به فراخور موضوعات ختلف مشکلات مردم را بر طرف کند.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.

رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمال، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید