کد خبر:50241
پ

استاندار همدان بیان کرد: ما انقلاب را بر پایه مبانی فرهنگی و آرای مردمی بنا نهادیم و مردم دوستدار این نظام بودند، هستند و خواهند بود لذا برای مانایی این سرزمین و امنیت بایستی هر فرد به سهم خود تلاش کند.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا قاسمی فرزاد درنخستین  گردهمایی فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان همدان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:مهم ترین مبحث روز بحث انتخابات است، انتخاباتی که دشمنان با برنامه ای هدفمند  در صدد کمرنگ کردن آن هستند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران که مشروعیت خودش را از احکام نورانی قرآن و مقبولیت خود را از آرا مردم کسب کرده و می کند همواره مورد هجمه دشمنان قرار داشته و دشمنان قسم خورده این سرزمین، مردم، وحدت و انسجام کشور تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند این وحدت و انسجام را دچار شکست کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه ما در این جنگ تمام عیار وظیفه داریم در مقابل ترفندها و اقدامات دشمن مقابله کنیم، گفت: تجارب نشان داده است در هیچ جای دنیا دشمنان مایع رشد و پیشرفت کشور رقیب خود نشده است در طول 45 سالی که از عمر با برکت این نظام گذشته است شاهد آن هستیم مستکبران تماما در جهت تامین منافع خود ملت های دیگر را دچار رنج و عذاب کرده اند و نمونه های بارز آن طی سال های اخیر در سوریه، عراق و یمن مشاهده می کنیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: همه اینها به دلیل زیاده خواهی مستکبران است و مظلومانی که با دستان خالی روبروی آنها ایستاده اند ومقاومت کردند و مقاومت می کنند.

به گفته وی، همه افرادی که برای از بین بردن این نظام الهی طراحی، کمک و اجرا کردن به درک واصل شدند پنج سال گذشته رئیس جمهور ملعون امریکا گفت انقلاب اسلامی 40سالگی انقلاب را جشن نمی گیرد به کوری چشم دشمنان این نظام امسال چهل و ششمین انقلاب خود را در نبود آنان جشن گرفتیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: این انقلاب چون با اهداف و آرمان های الهی گره خورده است از بین رفتنی نیست زیرا کسی نمی تواند نور الهی را خاموش کند اما در این بین سختی ها و گرفتاری های وجود دارد که باید دستاوردهایی که مدیران در فضای حقیقی به وجود می آورند اصحاب رسانه برای مانایی و امنیت مردم را نسبت به داشته ها و توانمندی های خود امیدوار و نسبت به ترفندها و اقدامات دشمن آگاه کنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد پالایش فضای مجازی و حقیقی است، گفت: فضای مجازی باید منطبق با داشته های فضای حقیقی باشد. فضای حقیقی از برکت انقلاب اسلامی از رشد، تعالی و پیشرفت های چشم گیری در عرصه های مختلف برخوردار است که در سطح کشورهای منطقه کم نظیر بوده که باید تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در ابعاد مختلف جمهوری اسلامی ایران یکی از کشور های رشد یافته و در شرایط خوب است با وجود مشکلات معیشتی و سختی ها  اما عموم مردم از امکانات و رفاه نسبی برخوردار هستند، افزود: در استان همدان یک میلیون 850 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند بدون اینکه یک ریال هزینه ای پرداخت کنند. در دو سال اخیر نیز صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج با 5 هزار میلیارد اعتبار در جهت حمایت از بیماران خاص سال اول کار خود را آغاز کرد و سالجاری اعتبار آن به 7هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

استاندار همدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:«بیمار بجز درد بیماری نباید ناراحتی دیگری داشته باشد»، افزود: در استان همدان بیمه سلامت با انعقاد تفاهم نامه با موسسه محک بیمار صعب العلاج به بیمارستان جهت درمان بدون پرداخت وجهی معرفی می شود. که این یکی از خدماتی بود که فقط در بخش سلامت به مردم عطا شده است و در این میان کشورهای مدعی و برخوردار پوشش بیمه ای ندارند و یا در صورت بهره مندی از پوشش بیمه ای تا 50 درصد از درآمد خود را مالیات های سنگین پرداخت می کنند.

قاسمی فرزاد اشاره کرد: پزشکانی که با وعده های پرداخت حقوق های بالا از کشور مهاجرت می کنند نصف همان حقوق را مالیات می دهند که همان برده داری نوین است.

وی در خصوص 11 اسفند ماه که مردم حق تعیین سرنوشت و تکلیف برای حضور در پای صندوق های رای دارند، گفت: از مردم دعوت و تواصی به حق می کنیم که با حضوری پر رنگ مسیر خدمت رسانی به جامعه را فراهم کنند امروز نیازمند وحدت و انسجام هستیم .

استاندار همدان اظهار داشت: وقتی که حضرت آقا می فرمایند همه کسانی که شورای نگهبان تایید کردند صالح هستند ولی افراد اصلح را انتخاب کنند ویژگی های اصلح مشخص است که از نظر من در کنار تعهد، تخصص، تقوا و تجربه به حسن سلوک و حسن رفتار نیز می تواند از ویژگی های نماینده باشد افرادی که در عین مطالبه گری و پیگیری حقوق مردم یک روح تعاون و همکاری و هم افزایی در بین آنها باشد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: باید نمایندگان قدرت و توانایی درک درست مسائل را داشته باشند و در خواست مردم رفع مشکلات، مسائلی و گرفتاری ها است که دارند.

به گفته وی، مجلس شورای اسلامی یکی از جاهایی است که می تواند گره گشا باشد امروزه نیازمند تدوین قانون های انباشته شده بر روی هم نیستیم بلکه نیازمند پالایش قوانین هستیم. زیرا برخی از قوانین به دلیل ناسخ و منسوخ بودن جسارت و اقدام را از مدیران سلب کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید