کد خبر:45514
پ

در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، توسعه دانش افزایی دانش آموزان و در مسیر تعاملات فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با نهادهای علمی و آموزشی استان همدان، بیش از 1هزار 305 نسخه کتاب و 1هزار360 عنوان منابع غیر کتابی از سوی کتابخانه ملی ایران به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فامنین استان همدان جهت تجهیز کتابخانه مدارس اهداء شد.


به گزارش
روزانه نیوز، میثاق گودرزی مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور با اعلام این خبر افزود: در 3 ماه نخست سال جاری و در پی رایزنی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از طریق این مدیریت، تازه ترین انتشارات کشور به کتابخانه های عمومی و تخصصی شهری و روستایی مناطق تحت پوشش اهدا شده است.


وی افزود: اعمال این سیاست فرهنگی با اهدا کتاب به مناطق کم برخوردار در راستای اعتلای کمی و کیفی دانش و فرهنگ صورت گرفت تا در این مرحله، مجموعه تازه ترین انتشارات کشور شامل 1305 نسخه کتاب با موضوعات متنوع علمی، ادبی و آموزشی و 1360 عنوان منابع غیر کتابی به کتابخانه مدارس شهرستان فامنین اهدا شد.


وی اضافه کرد: این روند در طول سال ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم منابع بیشتری به کتابخانه های مناطق روستایی و کم برخوردار اهداء شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید