کد خبر:51003
پ


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از راهی شدن 1 هزار و 234 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان به خانه بخت خبر داد.


به گزارش روزانه نیوز، محمد رسول شیخی زاده با اشاره به هزینه 38 میلیارد و 254 میلیون تومانی کمیته امداد برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد اظهار کرد: در یک سال گذشته 1 هزار و 234 مورد جهیزیه به نوعروسان تقدیم شد.


به گفته وی، ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوار تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک‌های خیران و نیکوکاران درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای در قبل از انجام ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات مؤثر این نهاد به زوج‌های جوان است.


شیخی زاده اشاره کرد: اقلام جهیزیه را یخچال، لباس‌شویی، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی و … که سرانه هر جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت را به‌طور میانگین 31 میلیون تومان اعلام کرد.


وی ادامه داد: از کل مبالغ جهیزیه نوعروسان، 2 میلیارد و 930 میلیون تومان از محل کمک های مردمی و مابقی نیز از منابع امداد تأمین‌شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان همدان اضافه کرد: کمیته امداد استان با ارائه خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان تحت حمایت تلاش دارد تا علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون خانوار آن‌ها نیز باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید