کد خبر:44881
پ



مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: 80 درصد کتابخانه‌های عمومی استان همدان به اعضای خود اینترنت رایگان ارائه می‌دهند.


به گزارش
روزانه نیوز، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 85 باب کتابخانه عمومی استان همدان به وای فای جهت اتصال به اینترنت مجهز شده‌اند.


وی افزود: برای استفاده از این امکانات کافی است که اعضاء کتابخانه نسبت به تکمیل فرم استفاده از خدمات مذکور در کتابخانه اقدام و در ادامه یک حساب کاربری از سامانه جامع مدیریت خدمات اینترنت کتابخانه‌ها دریافت کرده و با تلفن همراه خود متصل شوند.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: میزان حجم دانلود در این طرح نسبت به نیاز و حوزه کاری افراد قابل تعریف است.


وی ادامه داد: افرادی هم که عضو کتابخانه نیستند می‌توانند ابتدا به عضویت کتابخانه درآمده و سپس نسبت به استفاده از این خدمات اقدام کنند.


زارعی تأکید کرد: افراد پس از مراجعه به کتابدار و دریافت کاربری خود به سایت ap.ketab.pl مراجعه کرده و می‌توانند از اینترنت رایگان برای فعالیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود استفاده کنند.


وی گفت: در حال حاضر امکان استفاده از پایگاه اطلاعاتی فارسی و لاتین همچون نورمگز و مگاپیپر برای اعضا کتابخانه‌های عمومی به ویژه محققین و دانشجویان فراهم شده به طوری که ما اشتراک این پایگاه‌های اطلاعاتی را خریداری و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دادیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید