کد خبر:1924
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام نظیری افزود: اگر در سال ۸۸ مردم پس از چند ماه برای کنار زدن فتنه به میدان آمدند در سال ۹۸ تنها پس از چند روز وارد میدان شدند و پیام خود را به گوش جهان رساندند و این حاکی از ارتقا سطح بصیرت و موقعیت شناسی در عموم مردم انقلابی ایران است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: حضور جریان انقلابی در مراسم ۹ دی امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در ماه های اخیر آزمون الهی دیگری را از سر گذرانده ایم و دشمن بار دیگر برای آسیب زدن به نظام و انقلاب توطئه چیده بود که این توطئه ها با هوشیاری مردم خنثی گشتند.

وی نهم دی ماه را  جلوه زیبای، نقش موثر رهبری در هدایت و اداره جامعه دانست و گفت: نهم دی ماه روز اعتراض مردم متدین به هنجار شکنان در تاسوعا و عاشورای حسینی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: در دوران انقلاب جوان بودیم و حضور در صحنه و دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب بر ما واجب بود و امروز نیز این حضور رو بر خود واجب می دانم و با حضور خود اعلام می کنم که ما جوانان دیروز در کنار جوانان امروز انقلاب هستیم و یک قدم از ارزش های خود عقب نشینی نمی کنیم.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باید بدانند که ما جوانان ایران گوش به فرمان ولایت هستیم و از شهادت ترسی نداریم، خاطر نشان کرد:مردم ولایتمدار ایران اسلامی در برابر ظالمان و زورگویان ایستادگی می‌کنند و در شرایط کنونی نیز باید زبر الحدید باشیم و قطعاً استوار باشیم و ایستادگی کنیم.

با افزایش دشمنی‌های دشمنان، فریاد ملت ایران رساتر و مشت‌هایشان محکم‌تر می‌شود

وی با اشاره به هوشیاری مردم در فتنه ۸۸ تصریح کرد: دشمن همیشه در فکر این است که به ما ضربه بزند و مسئولین باید برای این مردم خدمت کنند چون حق این مردم نیست که این همه سختی و مشکلات را تحمل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه دشمن شمشیر را از رو کشیده است و طی عمر این انقلاب انواع دشمنی‌ها را در حق این مردم و کشور داشته است ولی مردم این کشور مقابل دشمن ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد:با افزایش دشمنی‌های دشمنان، فریاد ملت ایران رساتر و مشت‌هایشان محکم‌تر می‌شود.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به اینکه دشمن دنبال تضعیف ارزش‌ها است و بعضی‌ها اصرار دارند نمادهای انقلاب را بزدایند و ارزش بالای شهدا را کمرنگ کنند، اضافه کرد:ترویج ناامیدی بازی در میدان دشمن است و باید همه مراقب باشیم که وارد بازی دشمنان نشویم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید