کد خبر:50628
پ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مصرف آب، نباید شست‌وشوهای غیر ضروری را به ساعات پایانی سال موکول کنیم چون 29 اسفندماه پیک مصرف آب در استان است.


به گزارش روزانه نیوز، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: همزمان با روزهای نظافت و خانه تکانی، مصرف آب همدانی‌ها 13 درصد افزایش داشته و مصرف بیش از اندازه آب در ساعات پایانی سال، موجب خالی شدن مخازن و افت فشار آب می‌شود.


بختیاری‌فر تصریح کرد: بیشترین مصرف آب در روز ۲۹ اسفند رخ می‌دهد که اکثر مشترکین به صورت همزمان مصرف قابل توجهی دارند بنابراین هم‌استانی‌های عزیز لازم است که موارد ضروری نیاز به مصرف آب را در روزهای پایانی سال مدیریت و برنامه‌ریزی کنند تا در روز پایانی سال با کمبود آب مواجه نشویم.


وی با بیان اینکه خوشبختانه در روزهای پایان سال گذشته مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشتیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم روزهای پایانی امسال نیز بدون مشکل سپری شود.


مدیرعامل شرکت آبفای استان در پایان با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، یادآوری کرد: در سال جاري كه كمبود بارش باران، نگرانی‌هایی را در حوزه تأمين آب شرب ايجاد کرده و محدوديت منابع آب به يك دغدغه ملي تبديل شده است، بايد صرفه جويي در مصرف آب در انديشه ما نهادينه شود چون با اندكی صرفه جويی می‌توانيم با بحران كم آبی مقابله کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید