کد خبر:35595
پ

مدیر کل اقتصادی و دارایی استان همدان خبر از تصویب سه طرح سرمایه گذاری به ارزش ۷ میلیون دلار با اشتغال افرینی برای ۴۹۳ نفر در استان خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز از ایران آنلاین، حسن پیمانی با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان های رزن و تویسرکان است، اظهار داشت: حوزه فعالیت این شرکت ها تولید قطعات خودرو و صنایع تبدیلی میوه است.

وی افزود: شرکت قطعه سازان رزن با فعالیت در زمینه تولید قطعات خودرو واقع در شرکت صنعتی رزن از مهم ترین صنایع قطعه سازی در منطقه غرب کشور محسوب می شود که زمینه اشتغال برای ۱۷۳ نفر فراهم شده است .

پیمانی با بیان اینکه شرکت قطعه سازان شوکت از دیگر شرکت هایی است که شامل طرح سرمایه گذاری شده است، افزود: این شرکت در حوزه تولید قطعات خودرو فعالیت میکند و در ناحیه صنعتی رزن واقع شده است و از مهم ترین صنایع قطعه سازی در منطقه غرب کشور محسوب می شود این شرکت نیز در حال بهره برداری است و اشتغالی بالغ بر ۱۹۵ نفر دارد.

مدیر کل اقتصادی و دارایی استان با اشاره به سرمایه گداری شرکت عربستانی در فرسفج تویسرکان گفت: شرکت سرزمین میوه های شادمان آروند در حوزه صنایع تبدیلی میوه جات (میوه و سبزیجات خشک، کنسانتره و سردخانه ۲۰هزار تنی بالای صفر و بسته بندی) با اشتغالی بالغ بر ۱۲۵نفر سومین طرح سرمایه گذاری استان را شامل می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید