کد خبر:43884
پ

به مناسبت روز معلم و تقارن آن با هفته ی هلال احمر، از مدیران و معلمان فعال مدارس تحت پوشش طرح ملی دادرس در مدرسه ی حاج سلامت همدان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، به مناسبت روز معلم و تقارن آن با هفته ی هلال احمر، علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، مریم پاک بین معاون جوانان، جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش ، با حضور جمعی از مسئولین از مدیران و معلمان فعال در مدرسه ی حاج سلامت تقدیر به عمل آوردند.

مدیرعامل هلال احمر در طی این مراسم گفت راه پیشرفت در هر عرصه‌ای از مسیر آموزش و پرورش است و افزود زیر ساختی‌ترین مسئله آموزش و پرورش معلمان هستند که باید قدردان زحمات شبانه روزی آنان بود.

این مقام مسئول اظهار داشت : کودکان این سرزمین پهناور سرمایه‌های عظیم این کشور هستند و اکنون این سرمایه های اجتماعی در دستان پر مهر معلمان دلسوز و آموزش پرورش است.

وی در ادامه یادآور شد : باید همه مسئولان توجه ویژه‌ای به مقوله آموزش و پرورش داشته باشند. در ادامه برنامه جعفری معاون تربیت بدنی وسلامت از زحمات جمعیت هلال احمر در اجرای طرح های مشترک تقدیر بعمل آورد ودرپایان از حاضرین با اهداء گل ولوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید