کد خبر:49625
پ

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: حضور حداکثری در انتخابات پاسخ کوبنده به توطئه دشمنان است چرا که دشمنان انقلاب بر این باورند که کم شدن یک رای در انتخابات موفقیت آنان به شمار می‌رود.

سردار مجیدی روز جمعه در دوازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان همدان اظهار کرد: مشارکت در عرصه های مختلف با هدف پیگیری، ایجاد راهکار و حل مشکلات مردم مهمترین هدف مجمع است که با همراهی مسوولان اجرایی تحقق می یابد.

وی با تاکید بر وحدت و همدلی در استان همدان گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم از روستاها تا محله های شهری نیازمند عزم همگانی است.

سردار مجیدی مورد توجه قرار دادن طرح “محله اسلامی” را از رویکردهای اصلی مجمع بسیجیان استان همدان برشمرد و گفت: کارگروه های تخصصی زیر مجموعه مجمع بسیجیان، در راستای بررسی، پیگیری و به سرانجام رساندن مشکلات و دغدغه های جامعه اقدام می کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: رویکردهای اساسی مجامع بسیج در استان تشکیل، تقویت و توسعه شبکه نخبگانی مردمی، مساله یابی، حل مساله و مطالبه گری رفع مسائل و مشکلات استان و همچنین کمک به برپایی دولت و جامعه اسلامی است.

سردار مجیدی موضوع این دوره از اجلاس را ارائه طرح‌های مساله محور توسط روسای گروه‌های مجمع و اساتید دانشگاه دانست و افزود: اهداف اجلاس، جهاد برای تحقق تدابیر و منویات و گفتمان امامین انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلی نظام از طریق گسترش و بسیج شبکه نخبگانی مردمی جبهه انقلاب اسلامی برای کمک‌ به تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: شکل‌گیری الگوهای شبکه نخبگانی مردمی جبهه انقلاب اسلامی شامل مجامع بسیج در استان و شهرستان‌ها با ساختار ۶ کارگروه موضوعی در هر شهرستان، هیات اندیشه‌ورز بسیج در استان و شهرستان‌ها با حضور نخبگان بسیجی، هیات‌های اندیشه‌ورز اقشار ۲۰ گانه بسیج، حوزه‌های مقاومت و کانون‌ها و شورای محله اسلامی در پایگاه مقاومت است.

سردار مجیدی با اشاره به ویژگی‌های مجامع بسیج گفت: این مجامع، مردم پایه و مردم سالار و دارای استقلال، چابک و به دور از دیوان سالاری، خودجوش درون زا و برون گرا، مظهر هماهنگی و همکاری و هم افزایی، پرچم‌دار مطالبه گری و عدالت‌خواهی، سیاستی و غیر سیاسی و صاحب نظر و متخصص در عرصه‌های مختلف هستند.

وی در ادامه عرصه‌های فعالیت مجامع بسیج را فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و زیربنایی، سلامت، بهداشت و محیط زیست، زنان و خانواده، آموزش، تحقیقات و فناوری و آموزش و تربیت برشمرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مبنای حرکت و برنامه‌ریزی مجامع بسیج بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به توصیه‌های هفت گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله تعمیق معنویت و اخلاق در جامعه، توسعه علم و فناوری، تقویت اقتصاد مقاومتی، عزت ملی و استقلال و هویت ملی، مبارزه با فساد و عدالت خواهی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

وی افزود: دستور کار اجلاس مجمع بسیجیان استان ارائه گزارش کار اقدامات انجام شده، ارائه طرح‌های تدوین شده توسط روسای گروه‌های مجمع و اساتید دانشگاه ، گفتمان سازی اهداف اساسی انقلاب و مطالبه گری نظام مسائل جامعه است.

سردار مجیدی جریان سازی حرکت‌های انقلابی، نشر اندیشه‌های ولایت، تقدیر از طرح‌های برتر، تقدیر از افراد و مسئولانی که بیشترین همکاری را در راستای حل مسائل داشته‌اند و اعلام مواضع اجلاس در قالب بیانیه را از دیگر برنامه‌های این دوره از اجلاس عنوان کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید