کد خبر:38178
پ

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان گفت: دولت سهم شهرداری همدان از ارزش افزوده را در موضوع شرکت‌های بیمه، ایرانسل، همراه اول، رایتل و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ممیزی و پرداخت کند.

به گزارش روزانه نیوز،اکبر کاوسی‌امید با تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه دولت سیزدهم در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف و آبادانی این سرزمین، اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر نیز در این دوره همراه و همگام با دولت در تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده به منظور فراهم کردن بیش از پیش رفاه و عدالت اجتماعی همراه است.
وی به اقدامات موثر شهرداری از زمان آغاز به کار شورای ششم اشاره کرد و گفت: در بحث 6 دوازدهم نیز شهرداری باید جدیت لازم را داشته باشد تا بتواند به تکالیف خود در حوزه عمرانی، نگهداشت شهر و پرداخت حقوق و دستمزدها عمل کند.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: در دیدار تعدادی از اعضای شورای شهر با وزیر اقتصاد در راستای احقاق حق مردم همدان از میزان ارزش افزوده در بخش‌های مختلف به این مهم تأکید شد.
کاوسی‌امید افزود: در این دیدار همچنین خواستار ارائه گزارش‌های شفافی از میزان پرداخت ارزش افزوده مردم همدان به شرکت‌های مختلف فعال در شهر به شورا و شهرداری شدیم.
وی تصریح کرد: دولت سهم شهرداری همدان از ارزش افزوده را در موضوع شرکت‌های بیمه، ایرانسل، همراه اول، رایتل و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ممیزی و پرداخت کند.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان ادامه داد: در صورت تخصیص و پرداخت سهم ارزش افزوده توسط شرکت‌های بزرگ بیمه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، حقوق مردم همدان در این خصوص محقق خواهد شد.
کاوسی‌امید خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد در این دیدار قول پیگیری موارد ذکر شده و مساعدت در این خصوص را داد و امید است اتفاقات مثبت و خوبی را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید