کد خبر:44644
پ

فرماندار همدان بر اصل بی طرفی مجریان و اشراف به قانون انتخابات تاکید کرد.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی، فرماندار همدان در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان بیان کرد: دور شدن از هویت اصلی انقلاب، بزرگترین آسیب انقلابها و‌ حرکتهای بزرگ مردمی است که دشمن برای این منظور برنامه دارد.


وی با اشاره به سخنرانی ابتدای سال و ارتحال امام(ره)، مقام معظم رهبری که رویکردهای یکساله کشور را مشخص می کند، افزود: اهمیت دادن به مردم دنیا، توجه به اقشار مختلف مردم و مردمی بودن حکومت از جمله آرمانهای امام راحل است که گفتمان دولت سیزدهم نیز بر این اصل استوار است.


مخفی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سالهای گذشته ورود زودهنگام به انتخابات با هدف تمرکز مسئولان بر خدمت به مردم را نفی کردند، امسال انتخابات حساسیت های خاصی دارد و با تهدیدات احتمالی جدیدی مواجهیم.


فرماندار همدان سلامت، امنیت، مشارکت و‌ رقابت سالم چهار شاخصه برجسته در کار انتخابات برشمرد و گفت: باید با همه توان در این راستا تلاش کنیم.


مخفی ادامه داد: ۲۵مرحله در فرایند انتخابات پیش بینی شده است که به احتمال زیاد بخش زیادی از آن بصورت الکترونیک انجام می شود.


وی گفت: تسلط بر قانون مورد تاکید است. برای اجرای خوب قانون باید بعنوان عوامل اجرایی اشراف کامل داشته باشیم.
فرماندار همدان خاطر نشان کرد: ضمن فراهم کردن تجهیزات و ملزومات برگزاری انتخابات، بهره گیری از نیروهای انسانی توانمند، با انگیزه، متعهد و جوان مورد تاکید است.


فرماندار همدان تاکید کرد: ۱۲ کمیته تخصصی در ستاد انتخابات شهرستان پیش بینی و در معاونت های ذیربط فرمانداری و بخشداری ها تقسیم کار شده است.


مخفی با اشاره به اینکه بازنگری و رفع آسیب های آخرین دوره انتخابات و‌ اشکالات اجرایی احتمالی در کمیته های تخصصی انتخابات مد نظر قرار گیرد، تاکید کرد: توجه به اصل بیطرفی در همه مراحل اجرایی و حتی در گفتار و رفتار بعنوان مجری باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید