کد خبر:49950
پ

فرماندار همدان گفت: در روند برگزاری انتخابات قانون باید قاطعانه اجرا شود.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم مخفی در همایش توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار حوزه‌های انتخابیه استان در سالن اجتماعات استانداری همدان در خصوص وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای اظهار داشت: در آغاز رای‌گیری تکلیف مهم بر عهده نماینده فرماندار و بخشداری است که در اطراف صندوق رای تبلیغات نمایندگان نصب نشده باشد. 

وی با تاکید بر اینکه لازم است در شعب اخذ رای تعامل خوبی بین نماینده فرماندار و نماینده هیئت نظارت به وجود آید، افزود: نماینده فرماندار باید در روند اجرای قانون قاطعانه برخورد کند. 

فرماندار همدان با اشاره به اینکه توجه به سن رای‌دهندگان بسیار مهم است به طوری که متولدان ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ به قبل می‌توانند رای دهند، تصریح کرد: دقیقا راس ساعت هشت صبح روز ۱۱ اسفندماه باید در شعبه اخذ رای باز باشد و در پایان نیز باید ابتدا آرای انتخابات خبرگان تعیین تکلیف و سپس مجلس شورای اسلامی شمارش و صورتجلسه شود.

مخفی با بیان این که هیچ صندوقی بدون حضور نماینده هیئت نظارت باز و پلمب نمی‌شود، یادآور شد: صندوق اخذ رای به هیچ وجه نباید از محل شعبه خارج شود، همچنین نماینده فرماندار و سایر اعضای شعبه حق خروج از شعبه را ندارند.

وی تاکید کرد: اشراف کامل عوامل شعبه به ویژه نماینده فرماندار بر قوانین باعث اطمینان خاطر همه مردم از سلامت انتخابات خواهد شد همان طور که در هر دوره‌ای سلامت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی تامین شده است. 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید