کد خبر:51065
پ

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان اعلام کرد: راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی درهمدان با هدف توانمندسازی بانوان ضروری است.

به گزارش روزانه نیوز، اسدالله ربانی‌مهر در بازدید از فرهنگسرای کسب و کار شهرداری و نمایشکاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در محل فرهنگسرای راه کربلا گفت: راه اندازی نمایشگاه دائمی در دو حوزه صنایع دستی و مشاعل خانگی در همدان با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در شهر همدان بک ضرورت است که در سال جدید پیگیری می‌شود.

وی افزود: در شرایط اقتصادی جامعه حمایت از کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی کمک بزرگی به اقتصاد خانواده‌ها و معیشت مردم است و باید همه دستگاه‌ها در حمایت و توسعه مشاغل خانگی همکاری کنند.

معاون فرماندار همدان یادآور شد: راه اندازی نمایشگاه دائمی کمک بزرگی به توانمندسازی بانوان است و مشکل بازار کار و فروش تولیدات بانوان در منزل حل می‌شود.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: بانوان کارآفرین در منزل از صنایع دستی و فرش تا مواد خوراکی و لوازم تزیینی و هنری تولید می‌کنند که اگر حمایت شوند کمک بزرگی به توسعه و تقویت مشاغا خانگی است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی درگاه ملی مجوزها توسط دولت، گرفتن مجوز راحت و مشکل کاغذبازی اداری حل شده و در سال گذشته ۱۳ هزار مجوز کسب وکار در شهر همدان صادر شده که رشد ۶۰ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید