کد خبر:48030
پ


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: مربیان رشته های مختلف ورزشی به ویژه در صبحگاهی، خط مقدم نشاط، شادابی و ارتقا سلامت مردم جامعه هستند.


به گزارش روزانه نیوز، سردار مهدی ظفری در مراسم تجلیل از مربیان ورزش های روزانه و ورزشکاران رزمنده استان همدان اظهار داشت: فعالیت بدون چشمداشت مربیان در ایجاد تحرک و تندرستی شهروندان ارزش معنوی بسیار بالایی دارد و خدمتی ماندگار در جامعه است.


وی اضافه کرد: مسوولان اجرایی باید این حرکت خودجوش مردم در فعال سازی ایستگاه های ورزش صبحگاهی که با نظارت هیات ورزش های همگانی استان همدان صورت می گیرد را مورد توجه قرار بدهند.


سردار ظفری ادامه داد: فعالیت ورزشی در فضای باز با رعایت قوانین جاری کشور هیچ گونه ایرادی ندارد و باید از این حرکت سلامت محور استقبال کرد.


وی افزود: هیات ورزش های همگانی استان همدان در فعال سازی ورزش های همگانی به ویژه در صبحگاهی عملکرد بسیار خوبی داشته و باید از این اقدام تحسین برانگیز حمایت کرد.
وی یادآور شد: فراهم کردن بستر فعالیت ورزشی برای تمامی رده های سنی، با ایجاد ایستگاه های ورزش صبحگاهی میسر شده و شادابی و نشاط اجتماعی به عنوان نیاز ضروری مردم ، افزایش داده است.


رئیس هیات ورزش های همگانی همدان نیز در این مراسم گفت: ورزش صبحگاهی این استان الگوی ملی و جزو فعال ترین ها در کشور است.


هادی سبزواری افزود: هیات ورزش های همگانی استان همدن در سال جاری سرشار از افتخارات ارزنده در عرصه های همگانی و حتی قهرمانی بوده است.


وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 150 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی در سطح استان برگزار کرده ایم که اقدامی بی نظیر است.


سبزواری با قدردانی از اعضای هیات های ورزشی شهرستان ها، کمیته های زیرمجموعه و مربیان فعال در عرصه ورزش های همگانی خاطرنشان کرد: ایستگاه های ورزش صبحگاهی توانسته درصد فعالیت های حرکتی شهروندان به افزایش چشمگیری بدهد.


وی، قهرمانی در چند دوره مسابقه کشوری داژبال، میزبانی نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال دختران کشور، مدال آوری در رشته های مختلف همچون فریزبی، داژبال، یوگا و دعوت به تیم های ملی را از افتخارات هیات همگانی این استان در کشور دانست.


رئیس هیات ورزش های همگانی همدان ادامه داد: امسال میزبان همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان های مختلف استان همدان بودیم ضمن اینکه همایش بزرگ ورزش صبحگاهی غرب کشور را نیز برگزار کردیم.


وی بیان کرد: هم اکنون ۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در فضاهای روباز و سرپوشیده سطح استان همدان فعالیت روزمره دارند.


سبزواری گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار ورزشکار در این ایستگاه‌ها زیر نظر مربیان مجرب فعالیت ورزشی انجام می‌دهند.


وی افزود: ایستگاه‌هایی که به صورت سازماندهی شده در سطح بوستان‌های استان همدان ایجاد شده و فعالیت‌های ورزشی و آمادگی جسمانی به صورت رایگان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود، فضایی به دور از هرگونه تشریفات برای عضویت عموم مردم که این روزها در فصول سال، با استقبال پرشمار مردم مواجه است.


در این مراسم از مربیان فعال در ورزش روزانه، پیشکسوتان و رزمندگان فعال در عرصه ورزش های همگانی استان همدان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید