کد خبر:39521
پ

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پس از برگزاری جلسه در مرکز استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و بازبینی در مدال های کسب شده، کاروان همدان در جایگاه یازدهم سومین دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور قرار گرفت.

به گزارش روزانه نیوز علی ضمیری کامل ، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در المپیاد این دوره ۹۴۳۰ ورزشکار پسر و ۵۴۷۰ ورزشکار دختر در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال شرکت کردند که در مجموع ۱۷ هزار و ۱۸۰ ورزشکار، مربی و سرپرست حضور داشتند.

وی افزود: ۱۱۳۰ مدال رنگارنگ در این مسابقات بین ۳۱ استان کشور توزیع شد که سهم استان همدان ۹ نشان طلا، ۱۱ نقره و هشت برنز بود که متاسفانه در جدول پایانی یک از مدال های دوومیدانی لحاظ نشده بود و همدان با هشت نشان طلا، ۱۱ نقره و هشت برنز در مکان دوازدهم قرار گرفته بود که خوشبختانه اصلاح شد.

ضمیری کامل تصریح کرد: پس از پایان پیکارها جلسات متعددی با مسئولان برگزاری مسابقات در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت و در نهایت مسئولان مجاب شدند که یک مدال طلا دوومیدانی لحاظ نشده بود و در نهایت کاروان همدان با ۹ نشان طلا، ۱۱ نقره و هشت برنز در رتبه یازدهم مسابقات قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: رتبه یازدهمی استان همدان در مجموع مدال‌های توزیع شده در شرایطی رقم خورد که در دوره قبل همدانی‌ها جایگاه نوزدهم را کسب کرده بودند و بیش از امسال نیز شرکت کننده داشت./ایسنا

کلیدواژه : ورزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید