کد خبر:47150
پ

زمان بازی پرسپولیس و النصر ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه است. این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز از شفقنا ورزشی، کاروان تیم فوتبال النصر برای دیدار با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران خواهد شد و سپس یک جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.

از آنجایی که تیم پرسپولیس مورد محرومیت انضباطی قرار گرفته است و قرار بر این بود که این بازی بدون تماشاگر برگزار شود، اما مسئولان AFC به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تأکید کردند فقط ۲۷ نفر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت و در صورتی که بیشتر از این نفرات در ورزشگاه حضور داشته باشند، پرسپولیس شامل جریمه مالی سنگین و محرومیت دوباره از حضور تماشاگران خواهد شد.

پوستر باشگاه النصر برای بازی مقابل پرسپولیس

النصر بدون استراحت مقابل پرسپولیس

باشگاه النصر اعلام کرد بازیکنانش بلافاصله پس از پایان بازی با الرائد آماده‌سازی بازی با پرسپولیس را از سر می‌گیرند. کاروان این تیم عربستانی فردا راهی تهران می‌شود.

باهویی امروز  تست پزشکی می‌دهد مهاجم سوئدی تازه‌وارد پرسپولیس جمعه شب با استقبال مدیر بین‌الملل این باشگاه وارد ایران شد و در هتل استقرار پیدا کرد. او روز گذشته را به استراحت پرداخت و قرار است امروز با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. باهویی در ادامه کارهای مربوط به قراردادش را با باشگاه پرسپولیس انجام خواهد داد و احتمالا فردا فرصت حضور در تمرینات این تیم را نیز پیدا کند. البته نبیل شانسی برای بازی مقابل النصر ندارد و احتمالا از بازی با پیکان در لیست ۲۰ نفره این تیم قرار بگیرد هرچند که او برای اینکه خودش را به کادرفنی سرخپوشان تحمیل کند کار خیلی سختی دارد.

نمایندگان AFC بعد از بازدیدی که از ورزشگاه آزادی داشتند به چند مورد ایراد گرفتند که قرار شد تا روز بازی پرسپولیس و النصر این ایرادات که تقریبا جزئی هم بوده برطرف شود. اما این فرد مسئول در ادامه درباره سکوهای ورزشگاه آزادی نیز گفت: «درحال حاضر تمام سکوهای طبقه اول آماده میزبانی از هواداران است و از نظر ظاهری نیز شرایط خوبی را هم پیدا کرده است اما صندلی‌گذاری‌ها نیاز به این دارد که برخی کارهای جزئی که البته کم هم نیست انجام شود و به این خاطر تا آذرماه جاری این کار هم انجام خواهد شد.» این در شرایطی است که دیدار حساس پرسپولیس و النصر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و نمایندگان AFC فقط مجوز حضور ۲۷ میهمان را برای تیم میزبان جهت حضور در ورزشگاه آزادی صادر کرده‌اند. این نفرات هم قرار است در جایگاه CIP مستقر شوند. ضمن اینکه چمن زمین شماره یک آزادی هم همچنان توسط پیمانکار درحال ترمیم است و این وضعیت تا امروز ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید