کد خبر:34748
پ

به گزارش روزانه نیوز ،غلامرضا صیادزاده گفت‌وگو در همدان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان امسال در طرح اطعام مهدوی، دو هزار حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شد که حمایت چهار هزار نفر از ایتام و محسنین را به عهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: مجموع حامیان ایتام پیش از ماه مبارک رمضان ۴۵ هزار خیر بود که هم‌ اکنون این رقم به ۴۷ هزار نفر افزایش‌ یافته و در مجموع حمایت ۱۲ هزار نفر از ایتام و محسنین استان را بر عهده گرفتند.

وی بیان کرد: حامیان ایتام امسال تا پایان شب‌های قدر ماه مبارک رمضان ۶۵۳ میلیون تومان به فرزندان زیرپوشش خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند، که از این مبلغ ۵۳ میلیون تومان نقدی و بقیه به صورت کالا بوده است.

صیادزاده با بیان اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند افزود: تمام کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌ صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و مردم برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۱ نیز استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید