کد خبر:34976
پ

به گزارش روزانه نیوز،علیرضا رستمی‌کیا رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: این طرح با مشارکت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و گروه سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان همدان در مناطق خضر، دیزج و اسلامشهر برگزار می‌شود.

او گفت: اقلام مصرفی در این از طرف بنیاد احسان و تجهیزات و نیروی انسانی آن نیز توسط مرکز بهداشت شهرستان همدان تامین می‌شود.

رستمی‌کیا افزود: نخستین گروه هدف این طرح، دانش آموزان هستند و در این راستا آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ متعهد به معرفی دانش آموزان دارای مشکلات دهان و دندان به مرکز بهداشت شدند تا اقدامات تشخیصی و درمانی مورد نیاز انجام شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: خدمات رایگان دندانپزشکی شامل ترمیم دندان‌های پوسیده، روکش دندان ششم و در صورت لزوم کشیدن دندان در این برنامه ارائه می‌شود.

رستمی‌کیا گفت: در صورت حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تأمین اقلام مصرفی این طرح پس از اجرای مرحله نخست در سه منطقه یاد شده، تا پایان سال استمرار می‌یابد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان همدان نیز گفت: نخستین پویش لبخند احسان به حمایت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی همدان و گروه‌های جهادی پزشکی همکار آغاز شد.

علی چهاردولی گفت: همه لوازم مصرفی و مورد نیاز این طرح، اهدایی دفتر مقام معظم رهبری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده و با تأمین اقلام مورد نیاز، این طرح تا پایان سال در همه مناطق کم‌برخودار استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید