کد خبر:20129
پ

پرستاران خط مقدم و زحمتکش ترین قشر جامعه در مبارزه با کرونا و رسیدگی به بیماران قرار داشتند و تعداد فراوانی از زنان و مردان پرستار به کرونا مبتلا شدند و بخشی از آنها به شهادت خدمت رسیده و همه این قشر، آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که رمز تنها راه پیمودن مسیر سخت، همدلی و وحدت مردم و پرهیز از اختلاف سلیقه و کشمکش سیاسی مسئولان است.

محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: شجاعت، بلاغت و درایت حضرت زینب در رهبری مبارزه سیاسی و روشنگری علیه استبداد اموی، نمونه ای تکرار نشدنی از نقش زن در جامعه است که می تواند الگوی زنان آزاده جهان قرار گیرد

وی افزود: امسال روز پرستار نیز در یکسالگی ورود بیماری کرونا به کشور شرایطی خاص دارد، هرچند امسال اگرچه بدلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم، اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف وحرکتی به سوی پایان این سالهای سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم وخودتحریمی و ناکارآمدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مراسم شب یلدا گفت: شب یلدا، نقطه طلوع امید است، شبی است که در تاریکی، امید به روشنی موجب دلگرمی و همدلی می شود و ایرانیان بلندترین شب سال را سپری می کنند تا قدم به قدم به روشنایی نزدیک شوند.

هاشمی گفت:تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، همدلی و وحدت مردم و تمرکز مسئولان برحل مشکلات، به جای اختلاف سلیقه و کشمکش های سیاسی است که می تواند رمز عبور از تاریکی به سوی روشنایی و از یلدا به نوروز باشد./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید