کد خبر:16408
پ

سرمربی بارسلونا در رابطه با بهتر شدن دفاع بیان میکند تنها به مدافعان میانی بستگی ندارد. به کمک هافبک‌ها و مهاجم‌ها هم وابسته است. می‌توانستیم در دیدار برابر دیناموکیف و رئال بتیس موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. باید در دفاع بهتر شویم اما خوب هستیم.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از بی ساکر، با وجود اینکه بارسلونای رونالد کومان بهتر شده است هنوز انتظار بیشتری از این تیم می رود. سرمربی هلندی در یک مصاحبه اظهار کرد: برای فتح لیگ قهرمانان اروپا باید بهتر شویم. امروزه تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ شاید به این خاطر جلوتر هستند چون مانند یک تیم مدت‌هاست بازیکنانشان با هم بازی کرده‌اند.

سرمربی بارسلونا  گفت: نحوه بازی تیم دست من است و توانایی تغییر در پست‌ها را دارم‌ و تلاش می‌کنم تلاش‌های من نتیجه بخش باشند. همچنین فشرده‌تر کردن تمرینات و کار تاکتیکی از اختیارات من است. البته این کار هنگامی که تعداد بازی‌ها زیاد است و برنامه فشرده است سخت می‌شود. در مجموع هدفم تغییر چهره تیم است.

وی گفت: این بارسلونا را دوست دارم. این تیم توانایی‌های زیادی دارد. سپس به وضعیت جسمانی بازیکنان بستگی دارد اما من در مجموع خوشحالم. عثمان دمبله خوب کار می‌کند و از لحاظ جسمانی از قبل بهتر است.

همچنین او بیان کرد : آشکار است که می‌توانیم بهتر شویم و باید این کار را انجام دهیم اما در مسیر خوبی قرار داریم. ما در حال تغییر برخی مسائل هستیم و از بازیکنان جوان بهره می‌بریم که به تیم هوای تازه‌ای دادند. شکایتی ندارم./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید