کد خبر:11696
پ

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شورا و شهرداری قزوین گفت: امیدوارم شرایط کرونا اجازه دهد لیگ برتر امسال برگزار شود.

به گزارش روزانه نیوز، افسانه حسن‌نایبی در مورد وضعیت تیمش برای حضور در لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: بعد از 6 سال دوری از لیگ برتر، امسال وارد مسابقات شدیم. در این مدت به خاطر نبودن اسپانسر به فعالیت در بخش پایه پرداختیم که در مسابقات و لیگ نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشتند.

وی افزود: 2 سال قبل در لیگ دسته اول سوم شدیم، سال گذشته به فینال صعود کردیم اما این مرحله به خاطر کرونا برگزار نشد. ما امسال با همان ترکیب جوان وارد شدیم چون در این مدت علاوه بر استعدادیابی به ورزش قهرمانی هم پرداختیم.

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با اشاره به شرایط تمرینی تیمش برای شروع لیگ، عنوان کرد: تمرینات ما در 2 نوبت برگزار می‌شود که هم بدنسازی و هم تمرینات توپی داریم. در کنار جوان سعی کردیم از بازینان باتجربه هم استفاده کنیم. به همین دلیل رژان محمودی که از بازیکنان ملی است، به ما اضافه شد. مطهره کشفی را هم از تیم نامی‌نو جذب کردیم. در کادر هم الهه دارستانی از مربیان خوب کشورمان استفاده خواهیم کرد. هدف ما در لیگ امسال ارائه مهارت‌های فردی بازیکنان در کنار کار تیمی است و امیدوارم نتایج خوبی هم در لیگ کسب کنیم.

حسن‌نایبی درباره قرعه‌کشی لیگ و گروهی که قزوین در آن قرار دارد، خاطرنشان کرد: در گروه ما تیم‌ها در سطح هم هستند. فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازی‌ها نزدیک بهم خواهد بود، رقابت‌های جذابی را شاهد باشیم. نقطه قوت ما هم تمرینات پیگیر است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسابقات امسال نیمه متمرکز است، شرایط را چطور می‌بینید، اظهارداشت: قرار است مسابقات در 2 سالن برگزار شود اما امیدوارم شرایط کرونا اجازه دهد این لیگ برگزار شود چون فدراسیون اعلام کرده اگر کرونا به اوج برسد شاید یک ماه مسابقات را تعطیل کنند. مراقبت از بازیکن هم سخت است و امیدوارم کسی مبتلا نشود.

سرمربی قزوین درباره شرایطی که فدراسیون برای تست‌ها در نظر گرفته، گفت: 2-3 روز قبل از مسابقه احتمالا در هر استان تست کرونا گرفته می‌شود. از 24 ساعت قبل هم باید همه در قرنطینه باشند.فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید