کد خبر:18711
پ

اعمال محدودیت‌ها توانستیم از بیش از ۳۰ هزار مورد بستری و ۴۶۲۱ مرگ به علت کرونا، کم شود و این مسیر را به سمت مرگ‌های دو رقمی و تک رقمی ادامه دهد.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از وزیر بهداشت، پس از پیک سوم کرونا که نفس‌گیر بود و همکاران ما در استان‌ها بیشترین فشار را تحمل کردند، در حال حاضر هم بستری و هم مرگ و میر در کل کشور نزولی شده است. هر یک میلی متر از منحنی که خم می‌شود، سانتی‌مترها پشت همکاران ما از فشار این بیماری خم می‌شود. گاهی می‌شنویم که تاب آوری همکاران ما کاهش یافته، اما همکاران ما در اوج مشکلات در کنار مردم هستند.

سعید نمکی بیان کرد: در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان کوچک‌ترین عنصر موثر در خدمت مردم هستیم و بزرگ‌ترین افتخار را مردم خلق کرده‌اند که صبوری و همدلی و همراهی می‌کنند.

وی افزود:خواهش من از مردم این است که این نشانه‌ها را به حساب عادی انگاری نگذاریم و به روزهایی بر نگردیم که به ۳۰ مرگ روزانه رسیدیم، اما هر روز التماس کردیم که عادی پنداری بزرگترین مشکل است و آن روز هم گفتم که از گوشه‌های زمین دوباره گل می‌خوریم.

وزیر بهداشت بیان کرد: زحمت پزشک و پرستار و کادر بهداشت و درمان را زیر سوال نبریم و این همکاری را با شدت ادامه بدهیم. صبح صادق زمانی است که طرح شهید سلیمانی با همدلی و وفاق به نتیجه برسد و شاهد کاهش چشمگیر موارد ابتلا و بستری و فوتی باشیم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید