کد خبر:20580
پ

برنامه « فوتبال 120» به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و با اجرای حمید محمدی هفته گذشته پس از مدت ها به روی آنتن شبکه ورزش صدا و سیما رفت و با استقبال بالای مخاطبان مواجه شد.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از پایگاه خبری پرسون  « فوتبال 120» نام برنامه ای محبوب و پرمخاطب برای اهالی ورزش به خصوص دوستداران فوتبال است که پنج شنبه گذشته و پس از چندین ماه از آخرین پخش این مجموعه، با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور به روی آنتن شبکه ورزش صدا و سیما رفت و با استقبال بسیار بالای مخاطبان روبرو گردید.

از آنجاییکه روزهای پایانی سال 2020 را می گذرانیم و اکثر لیگ های معتبر اروپایی نیز به تعطیلات سال نو و زمستانی رفته اند، فردوسی پور بهترین زمان ممکن برای بازگشت به صدا و سیما و پخش فوتبال 120 را انتخاب کرد. از سوی دیگر، مراسم بهترین های سال فیفا نیز که به تازگی برگزار شده است، بهانه خوبی بود برای یک شروع قدرتمند در دنیای فوتبال که برنامه فردوسی پور به بهترین و کامل ترین شکل ممکن کلیات و حواشی این مراسم و برگزیدگانش را مورد نقد و تحلیل و بررسی قرار داد.

آنچه بر جذابیت و محبوبیت این برنامه فوتبالی می افزاید و باعث می شود تا به دل مخاطب بنشیند، صدای عادل فردوسی پور است که در قالب گزارش های مختلف در بخش های گوناگون فوتبال 120 پخش می شود. صدای مرد دوست داشتنی فوتبال ایران به قدری دلنشین و جذاب است که مخاطب در حین تماشای برنامه مجذوب آن می شود و جالب آنکه می توان اطلاعات و دانش بالای فوتبالی فردوسی پور را نیز در کنار آن قرار داد و کاملا از تماشای یک برنامه فوتبالی لذت برد و برای حدود دو ساعت از مشکلات حاکم بر جامعه علی الخصوص ویروس کرونا فارغ شد.

درست است که عادل فردوسی پور به عنوان مجری در این برنامه حضور ندارد و این مهم به عهده حمید محمدی واگذار شده است، اما نام فردوسی پور و سابقه درخشان و موفق او در رسانه ملی با برنامه نود به قدری تاثیرگذار و درخشان است که تماشاگر را مجاب به پیگیری و تماشای این برنامه می نماید. ضمن آنکه با شیوع و گسترش ویروس کرونا و فشرده شدن برگزاری مسابقات فوتبال در سراسر جهان، قطعا یک برنامه کاملا فوتبالی می تواند در مدت زمان مشخص برای مخاطب کفایت کند تا به بررسی تمام رویدادها و اتفاقات فوتبالی در هفته جهان بپردازد. از لیگ برتر انگلیس گرفته تا لالیگا اسپانیا و نیز حضور و درخشش لژیونرهای فوتبال کشورمان، همه و همه در فوتبال 120 مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد که در واقع یک بسته کامل و جامع فوتبالی را به خورد تماشاگر خود می دهد.

جدا از بازگشت موفق و شکوهمندانه برنامه فوتبال 120 اتفاق دیگری نیز رخ داد که مجددا مهر تاکیدی بر محبوبیت و مردمی بودن جوان رعنا و دوست داشتنی فوتبال کشورمان زد. در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، AFC از عادل فردوسی پور به منظور گزارش ابن دیدار در صفحه فارسی اینستاگرام دعوت به عمل آورد و فردوسی پور نیز در کمال احترام و اشتیاق این دعوت را پذیرفت و پس از طی شدن مراحل قانونی و همچنین منفی بودن تست کرونا عازم دوحه شد و فینال حساس و البته حسرت انگیز لیگ قهرمانان آسیا را با همان صدای دلنشین و پرشور و شیوای همیشگی اش گزارش کرد.

نکته جالب آنکه از زمان اعلام حضور عادل فردوسی پور در دوحه تا گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا، جمعیتی میلیونی بر دنبال کنندگان صفحه فارسی اینستاگرام AFC افزوده شد تا مجددا تعجب همگان برانگیخته شود و همین امر باعث شد تا مشخص گردد که فردوسی پور از چه محبوبیتی در میان مردم برخوردار است و انتشار تصاویری از نحوه تماشای فینال آسیا با صدای وی در فضای مجازی، مهر تاییدی شد بر مردمی بودن و محبوبیت این مجری توانمند و دوست داشتنی فوتبال ایران.

جمله ابتدایی فردوسی پور حین گزارش فینال آسیا و بغضی که کاملا ناخودآگاه در گلویش ترکید، شاید صدا و خواسته چندین میلیون هوادار فوتبال بود که چند سال است از تماشای برنامه محبوب نود در رسانه ملی محروم شده اند و حالا باید منتظر ماند و دید بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه فوتبال 120 چه تاثیری بر تصمیمات مسئولین مربوط در سازمان صدا و سیما دارد و آیا شاهد بازگشت برنامه نود به رسانه ملی خواهیم بود یا خیر. اما هرچه باشد، در انتها باید گفت: چه خوش بازگشتی آقای فردوسی پور…/پرسون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید