کد خبر:26047
پ

رئیس جمهور گفت: ما در برابر کاخ سفید می‌گوییم به قانون برگردید و خجالت نکشید، امروز و فردا نکنید و بدانید با بازگشت شما به برجام، ما به همه تعهداتمان بر می‌گردیم.

به گزارش روزانه نیوزحجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت: اسلام یعنی صلح، سلامتی و تسلیم در برابر فرمان خدا، اولین پیام پیامبر (ص) علم و خواندن بود و همه ما باید توجه کنیم که اساس اسلام بر مبانی این ارزش‌های بلند نامگذاری شده است.

وی افزود: پیامبر اکرم در اداره کشور از مشورت مردم استفاده می‌کرد و در عین حال می فرمود من آمده ام اخلاق نیکو را تکمیل کنم، تا وقتی فحش و اهانت و تهمت در جامعه باشد ما هنوز درپله‌های اول این راه هستیم.

رئیس جمهور اظهار کرد: طراحان شکست ایران، طراحان به زانو در آوردن ملت ایران، امروز به شکست خودشان به صراحت اعتراف می‌کنند و می‌گویند آن راه به نتیجه معکوس رسیده است و این یعنی پیروزی ملت ایران. ولی اگر بال فروتنی را در برابر مردم پهن نکردیم پیروزی از آن ما نخواهد بود.

روحانی تصریح کرد: تحریم باید شکسته شود، تحریم ظلم به مردم و خواست صهیونیست و ارتجاع منطقه است و نباید بگذاریم خواست آن‌ها اجرایی شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما در برابر کاخ سفید می‌گوییم به قانون برگردید و خجالت نکشید، امروز و فردا نکنید و بدانید با بازگشت شما به برجام، ما به همه تعهداتمان بر می‌گردیم./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید