کد خبر:9961
پ

مدیر تیم نساجی مازندران با اعلام جلسه مدیران تیم با محمود فکری، همه چیز را منوط به خروجی آن دانست.

به گزارش روزانه نیوز، محمود فکری که در انتظار توافق مدیران دو باشگاه برای قبول سرمربیگری استقلال است، امروز در تمرینات نساجی حضور یافت.

ایزد سیف الله پور، مدیر نساجی درباره این موضوع اینطور توضیح داد: آقای فکری در تمرینات حاضر شد و تیم در حال انجام تمرین است. باشگاه استقلال از آقای محمود فکری دعوت کرده برای همکاری. این اتفاق قبلا هم افتاده بود و قرار بود آقای فکری در لیگ قهرمانان مربیگری استقلال را برعهده داشته باشد. الان تمام مسائل به نظر آقای حدادیان و امیری برمی گردد که گویا قرار است امروز جلسه ای با آقای فکری داشته باشند.

مدیر تیم نساجی ادامه داد: کلیه تصمیمات باشگاه نساجی بر عهده آقایان امیری و حدادایان است و انشاالله هر شرایطی که به صلاح باشگاه است اتفاق بیفتد و ما به دنبال منافع باشگاه نساجی هستیم.

وی درباره اینکه منابع خبری از به سرانجام رسیدن موضوع همکاری فکری و استقلال خبر داده اند گفت: اتفاقی بوده که باشگاه استقلال و جناب محمود فکری افتاده و باید منتظر این باشیم که با آقایان امیری و حدادیان هم به اجماع برسند. اما در خصوص تمرین دیدید که ایشان با حضور در تمرین در حال پیگیری تمرینات هستند.

مدیر تیم نساجی درباره شرایط فکری در این تیم گفت: اما اعتقاد دارم این است که ما با توجه به بخش خصوصی هستیم باید منافع باشگاه ما در اولویت قرار گیرد. آقای فکری زحمات زیادی برای تیم کشیده و سال گذشته نتایج خوبی گرفته. وقتی مربی نتایج خوبی می گیرد خواهان زیادی پیدا می کند. ما اما دوست داریم محمود فکری را حفظ کنیم ولی تصمیم آخر را آقایان حدادیان و امیری خواهند گرفت.

سیف الله پور درباره اینکه آیا با توجه به تمایل مدیران نساجی به استقلال، آیا امکان این انتقال بیشتر نخواهد بود گفت: به هرحال درست است آقای حدادیان که استقلالی است اما اکنون مالک باشگاه نساجی است و اولویت ایشان نساجی است. مطمئن باشید که دلش و وجودش برای نساجی است. شاید گرایش به رنگی داشته باشد اما حرف اول ما نساجی و موفقیت این تیم است.ورزش سه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید