کد خبر:28058
پ

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: انتخابات نماد پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی است و همواره در کشور نقش مهم و حساسی داشته چراکه ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند در معادلات جهانی و بین المللی شناخته می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست روشنگری روسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سراسر کشور افزود:  هر رایی که مردم برای انتخابات ریاست جمهوری به داخل صندوق‌ها می‌اندازند، تیری به قلب دشمنان است که آنها را مثل همیشه ناکام و ناامید می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: هر فردی که به دنبال ایران قدرتمند و با عزت است و به قول فرمایش مقام معظم رهبری به فکر تداوم امنیت پایدار ایران هستند باید در انتخابات شرکت کنند. دشمنان کوردل ایران هم بیکار ننشسته اند و تمام تلاش خود را به کار می برند تا مردم را نسبت به انتخابات دلسرد و ناامید کنند و به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند اما مردم ما بار دیگر با مشارکت همگانی و حداکثری و انتخاب اصلح ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب و ارزش ها و آرمان های خود ایستاده اند و از این امتحان الهی هم سربلند بیرون خواهند آمد.

ادیانی افزود: آحاد کارکنان خدوم و انقلابی نیروی انتظامی هم علاوه بر برقراری امنیت و آرامش در کشور و در صندوق های اخذ رای؛ مشارکتی فعال، آگاهانه و همگانی به همراه خانواده خواهند داشت و البته نخبگان و هادیان سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات و ویژگی‌های کاندیداهای اصلح از نگاه حضرت امام ره و مقام معظم رهبری مد ظله العالی آحاد مردم و همیشه سرافراز ایران اسلامی را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند قرن ۱۴ مظهر حاکمیت ارزش‌های الهی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است از این رو مردم بر اساس یک وظیفه ملی و تکلیف شرعی و برای اینکه توطئه های دشمنان ایران و نظام اسلامی را خنثی کنند در انتخابات حضور داشته باشند و مسئولانی را انتخاب کنند که اولا مدیر و باکفایت باشند و ثانیا با روحیه جهادی و انقلابی و با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت های داخلی و اعتماد به جوانان کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سرعت دهند.

ادیانی اضافه کرد: نظام اسلامی علیرغم همه مشکلات و موانع که بیشتر آن در اثر سوءمدیریت عده ای از مسئولان اجرایی کشور است، خدمات و پیشرفت های چشمگیر و گسترده‌ای در زمینه های مختلف داشته و نخبگان کشور این را باید برای مردم و به خصوص جوانان بازگو کننند./ایرنا

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید