کد خبر:28391
پ

نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون از اجرای برنامه‌های استعدادیابی در سال جاری خبر داد و گفت: فراخوان نوجوانان زیر ۱۵ سال در سراسر کشور هم اکنون آغاز شده است.

به گزارش  روزانه نیوز «فریبا مددی» افزود: با توجه به فراخوان استعدادیابی نوجوانان آغار شده و افراد مستعد بصورت منطقه‌ای انتخاب و نفرات برتر رده‌های سنی در ۱۰ منطقه استانی به فدراسیون معرفی می‌شوند و جشنواره‌ای در این زمینه امسال برگزار می‌کنیم.

نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه امسال لیگ برتر بدمینتون، رنکینگ‌ها و اردوهای تیم ملی بدمینتون برگزار می‌شود، ادامه داد: به کنفدراسیون بدمینتون آسیا درخواست داده شد که مسابقات دهه فجر و رقابت‌های بین‌المللی جوانان را در یک زمان و پشت سرهم برگزار شود.

بر روی نوجوانان با استعداد سرمایه‌گذاری شود

مددی اظهار داشت: معتقدیم در کشور نوجوانان با استعداد زیادی در رشته بدمینتون داریم که طی این فراخوان شناسایی شده و روی آنها سرمایه‌گذاری برای کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی خواهیم کرد.

مددی افزود: با توجه به شیوع همه‌گیری بیماری کرونا، فدراسیون بدمینتون برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در بحث آموزش، ارتقای داوری و مربیگری بصورت مستمر انجام می‌دهد و سال گذشته با توجه به محدودیت‌هایی که به دنبال این بیماری در سراسر کشور بوجود آمد، توانستیم برنامه‌های آموزشی را برای مربیان و ورزشکاران برگزار کنیم و بزودی گواهینامه بین‌المللی از فدراسیون جهانی برای آنها صادر می‌شود.

به گفته مددی، برخی از مسابقات رنکینگ رده سنی جوانان را به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و ورزشکارانی که بهترین امتیاز را از سه مسابقه رنکینگ کسب کنند، گزینش و به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت خواهند شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید