کد خبر:11031
پ

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حکمی «علی اصغر جعفری» را به‌عنوان معاون رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب، و به مدت سه‌ سال در سمت مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ابقا کرد.

 

به گزارش  روزانه نیوز  از روابط عمومی و اموربین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شصت و پنجمین نشست هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با حضور سردار کارگر، محسن اسماعیلی، علی دارابی، سردار انصاری، صلاحی، سرتیپ گلفام، سردار ناظر،  جعفری و دیگر اعضای هیئت مدیره موزه، برگزار شد.

 

در این جلسه  علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس و فرآیند برپایی نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارائه کرد و به سمع و نظر اعضا رسید.

 

وی در ادامه به برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در موزه اشاره کرد و افزود: فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام موزه با نگاه کیفی سازی دنبال شده و توسعه دیگر بخش های موزه نیز با همین رویکرد و مبتنی بر نگاه حرفه ای و تخصصی در راستای چهارچوب های اساسنامه و مصوبات هیات مدیره در حال انجام است.

 

در ادامه این جلسه، حکم انتصاب علی اصغر جعفری به عنوان معاون رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ابقا در سمت مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مدت سه سال از سوی سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح و رییس هیئت امناء موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توسط سردار کارگر به او تقدیم شد./ ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید