کد خبر:16906
پ

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما تلاش می کنیم ایرادات شورای نگهبان به طرح تأمین کالاهای اساسی را مرتفع و اصلاح کنیم.

 

به گزارش روزانه نیوز محمدخدابخشی درجلسه صبح امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،با بیان اینکه جهت رفع ایرادات طرح تأمین کالاهای اساسی به دنبال تغییر در جامعه هدف طرح مذکور و کاهش بار مالی آن هستیم، افزود:یکی از پیشنهادات مهم نمایندگان آن است که جامعه هدف طرح تأمین کالاهای اساسی را اصلاح کنیم و تغییراتی در آن اعمال شود تا بار مالی این طرح کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی به دلیل داشتن بار مالی توسط شورای نگهبان مورد ایراد قرار گرفت و به همین دلیل در جلسه علنی کمیسیون این طرح را مورد بحث و بررسی قرار دادیم، اضافه کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی در شرایط فعلی، نمایندگان پیشنهاداتی را برای رفع ایرادات این طرح و جهت تأمین نظر شورای نگهبان مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در تلاش است تا ایرادات طرح تأمین کالاهای اساسی را رفع کند و بتوانیم دولت را مجاب کنیم که با این طرح مخالفت نکند و همچنین شورای نگهبان هم آن را قبول کند.

وی بیان کرد: محمد دهقان، عضو شورای نگهبان در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حضور یافت و توضیحاتی درباره دلایل شورای نگهبان برای ایراد به این طرح ارائه داد./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید