کد خبر:20836
پ

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه گلزارهای شهدای مدافع حرم در سراسر کشور به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی عطرافشانی و گلباران می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز سردار یعقوب سلیمانی افزود: مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای محور مقاومت به مناسبت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و فرماندهان و یاران محور مقاومت روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در همه گلزارهای مطهر شهدای مدافع حرم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه به صورت سراسری و با محوریت و مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها برگزار می‌شود و جلب و مشارکت و همکاری دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای لشکری و کشوری و استفاده بهینه از ظرفیت رسانه ملی، رسانه‌های محلی و فضای مجازی در سطح استان‌ها مورد نظر قرار دارد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: طراحی برنامه‌های ویژه فرهنگی با محوریت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و فرماندهان و یاران محور مقاومت و نیز دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مسئولان و مقامات استانی و شهرستانی برای حضور در برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است ، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ سال ۱۳۹۸ سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید