کد خبر:23855
پ

ثبت‌نام کتابفروشان سراسر کشور برای شرکت در طرح «زمستانه کتاب» از هفته آینده آغاز می‌شود و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این ترتیب چهارمین طرح فصلی فروش کتاب را در سال ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با توجه به جایگاه کتابفروشان به عنوان یکی از موثرترین حلقه‌های زنجیره نشر و ضرورت حمایت از کتابفروشان و به دنبال آن تقویت صنعت نشر کشور، خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارمین طرح فصلی حمایت از کتابفروشی‌ها در سال ۱۳۹۹ را در اسفندماه سال جاری برگزار می‌کند.

فراخوان ‌ثبت‌نـام کتابفروشان سراسر کشور برای شرکت در طرح «زمستانه کتاب» هفته آینده منتشر و جزئیات بیشتر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح ها کتابفروشی ها می توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند. در این طرح ها که با نام طرح های فروش فصلی مشهور شده اند، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند. پاییزه کتاب ۹۹، پانزدهمین دوره از طرح‌های فصلی فروش کتاب، با هدف حمایت از کتابفروشان در آبان ماه برگزار شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید