کد خبر:10086
پ

دریافت کننده تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: چند تماشاگر در سالن ورامین حضور داشتند و این تیم را تشویق می کردند.

به گزارش روزانه نیوز، علیرضا مباشری، درمورد پیروزی تیم والیبال سپاهان مقابل شهرداری ورامین در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: ما کادر فنی خود و چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. بازی در ورامین همیشه سخت است و ما به خوبی از این موضوع اطلاع داشتیم.

وی ادامه داد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی بسیار سخت شد و کار به ست پنجم کشیده شد. خوشحالم که توانستیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم. ورامینی ها بازیکنان خیلی خوبی دارند و بسیار هماهنگ بازی کردند.

دریافت کننده تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما هم امسال شرایط خوبی دارد، اما برای هفته ششم چند نفر از بازیکنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در ترکیب نداشتیم و این موضوع کمی کار را برای ما سخت کرد. از طرفی هم فکر می کنم داور مسابقه چند اشتباه داشت. در مجموع به نظراتش احترام می گذارم و اعتراضی نمی کنم.

وی درخصوص اعتراضش به ناظر مسابقه مبنی بر حضور تعدادی از تماشاگران در سالن مسابقه، گفت: فدراسیون والیبال اعلام کرده که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار شود و این تصمیم برای حفظ سلامت آنها و بازیکنان درنظر گرفته شده است، اما در بازی مقابل ورامین افرادی در سالن حضور داشتند که تیم میزبان را تشویق می کردند. من هم این موضوع را به ناظر بازی اطلاع دادم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان اصفهان درخصوص بازی هفته هفتم تیمش مقابل شهرداری قزوین، اظهار داشت: بعد از بازی اعلام شد که ورامینی ها به کرونا مبتلا بودند که امیدوارم این موضوع واقعی نباشد. ما از ورامین به قزوین آمدیم و آماده بازی با شهرداری هستیم. قزوینی ها نوسان زیادی در نتایج خود داشته اند و نمی توان آنها را پیش بینی کرد.فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید