کد خبر:21559
پ

 معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی خبر داد و گفت: جزییات پرونده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ رامین پاشایی افزود: با انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی  جامعه و تماس های مکرر هموطنان به این پلیس، مبنی بر شناسایی و برخورد با این فرد کودک آزار شده بود، موضوع بلافاصله در کارگروه ویژه پلیس فتا جهت رسیدگی سریع مطرح شد.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات فنی و قانونی در پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قزوین؛ متهم پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و دقایقی پیش دستگیر شد.

سرهنگ پاشایی”از تحویل متهم به همراه مستندات جمع آوری شده جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش به مراجع قضایی خبر داد و گفت: به محض جمع بندی و مشخص شدن کلیه زوایای پرونده، اطلاع رسانی جزییات و علت ارتکاب به این جرم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: هموطنان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا نیاز به کسب مشاوره موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارش های  مردمی برای رسیدگی ارسال کنند.

در روزهای اخیر کلیپی در مورد آزار و اذیت یک کودک معلول توسط فردی در فضای مجازی منتشر شد که موجب جریحه دار شدن اذهان عمومی شده بود در نهایت فرد خاطی توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید