کد خبر:24494
پ

با انتشار فراخوان، چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش روزانه نیوز معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب برگزاری مجموعه جشنواره‏‌های قرآنی آیات، چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات را با مشارکت اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استات سمنان برگزار می کند.

این جشنواره ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چندرسانه‌ای، فعالان فضای مجازی و شبکه‏‌های اجتماعی، فعالان، مؤسسات و نهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه‏‌مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می شود.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تمامی موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه‌های منطبق با قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) را از جمله: سبک زندگی اسلامی و قرآنی، وحدت اسلامی، انفاق و کمک‏‌های مؤمنانه، جهاد و مقاومت اسلامی، پوشش و عفاف، فرهنگ ولایت و مهدویت با بهره‏‌گیری از آموزه‏‌های قرآنی، مبارزه با ظلم و استکبارستیزی، آسیب‏‌های اجتماعی، آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآن، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر اسلام (ص)، نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و نیایش، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی و توجه به محیط زیست را دربر می‏‌گیرد.

برای ثبت نام در این جشنواره علاقه‌مندان از شنبه ۱۸ بهمن ماه تا ۲۸ اسفند‌ماه می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی www.ayat.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

جوایز از پنج میلیون تا دو میلیون تومان و مهلت ارسال اثر تا ۲۸ اسفندماه تعیین شده است.

برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز ‏ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰صورت می گیرد. راه‌های ارتباط با این جشنواره از طریق نشانی دبیرخانه جشنواره به نشانی استان سمنان، شهرستان سمنان، بلوار قدس، مجتمع فرهنگی کومش و شماره ۰۲۳۳۳۳۲۲۲۷۷ و ۰۲۳۳۳۳۲۰۱۱۲  و دورنگار ۰۲۳۳۳۳۵۰۷۹۱ است./خبر فوری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید