کد خبر:18212
پ

معاون دادستان کل کشور با اشاره به ترور محسن فخری زاده گفت: انتقام سختی که در آینده انجام خواهد شد آرامش قلب ما خواهد بود.

به گزارش روزانه نیوز عمرانی در حاشیه هشتمین مرحله از طرح ظفر که در محل ستاد فاتب برگزار شد، با اشاره به ترورشهید فخری زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: دشمنان در سالگرد شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی این دانشمند عزیز ما را به شهادت رساندند که انتقام سختی که در آینده انجام خواهد شد که موجب آرامش قلب ما خواهد بود.

 

وی با قدردانی از عملکرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر گفت: اینکه امروز می بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می زنند نشان می دهد که آنها بی حیا شده اند و این اسباب بازی ممکن است به دست فرزندان من و شما برسد لذا این کارها نشان می دهد که آنها به دریوزگی افتاده اند.

 

معاون دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در دوران تحول هستیم و از وضع موجود به سمت مطلوب در حال حرکت هستیم، اضافه کرد: مشکلات اقتصادی ولو با وجود تحریم ها در داخل کشور حل شدنی است.

 

وی با اشاره به شعر کودکانه آقا پلیسه بیداره گفت: اینکه کودکان ما می گویند آقا پلیسه بیداره یک شعر ساده نیست. حتی من هم که معاون دادستان هستم شب هنگام خواب به این فکر می کنم که پلیس بیدار است و نظم و امنیت را تامین می کند./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید