کد خبر:39644
پ

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان، اعلام نظر قطعی و نهایی در رابطه با استحکام پل غدیر را، نیازمند زمان جهت بررسی تخصصی آزمایشات مقاومت و کیفیت بتن این سازه دانست.

مهدی حیدری ، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر رد آزمایشات مقاومت بتن پل غدیر، تصریح کرد: ماه‌های گذشته، اعضای شورای شهر طی بازدیدهای میدانی خود از روند ساخت پل غدیر، به صورت چشمی و از روی رنگ و میزان بتن مصرفی سازه، احتمالاتی در رابطه با مقاومت این پل داشتند؛ از این رو طی نامه‌ای رسمی به شهرداری، شورای شهر همدان خواستار ارسال نتایج آزمایشات مقاومت پل غدیر و کیفیت بتن مورد استفاده به پارلمان شهری شد.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه با گذشت مدت زمان زیادی از ارسال درخواست اعضای شورای شهر، شهرداری نسبت به انجام این مهم، کوتاهی کرد، گفت: عدم ارسال آزمایشات تخصصی مقاومت سازه مذکور به شورای شهر منجر به ارسال تذکر و اخطار نمایندگان مردم به شهردار شد؛ هم اینک، با گذشت چندماه از این رویداد، آزمایشات تخصصی مقاومت بتن پل غدیر به شورای شهر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه استحام یا عدم استحکام پل غدیر در حال حاضر مورد تایید یا تکذیب نیست، خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک، کمیته تخصصی فنی_عمرانی با حضور نخبگان، متخصصان و خبرنگاران در رابطه با بررسی کامل نتایج آزمایشات مقاومت سازه برگزار و تصمیم گیری نهایی در آن زمان اعلام خواهد شد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مردم همدان اطمینان داشته باشند که اعضای شورای شهر به هیچ عنوان در بررسی آزمایشات مقاومت بتن پل غدیر کوتاهی نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید