کد خبر:36095
پ

رئیس کمیسیون فنی عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان از احتمال رد طرح پیشنهادی الحاق جورقان به همدان خبرداد.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری روزانه نیوز، با بیان اینکه طرح جامع شهری پس از ایرادات عنوان شده به کارفرما مشاور که همان اداره کل راه و شهرسازی است برای اصلاح نواقص ارسال شده است، مطرح کرد: هم‌اکنون طرح جامع شهری به منظور اصلاح ایرادات وارد شده در اداره کل راه و شهرسازی استان در حال رفع نواقص بوده تا پس از طی اقدامات مقتضی، مجدد برای بررسی و تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر همدان ارسال شود.

وی با اشاره به ایرادات و نواقص موجود در طرح پیشنهادی الحاق مریانج و جورقان به همدان نیز اظهار کرد: باتوجه به ایرادات قابل توجه و چمشگیر موجود، الحاق مریانج در روزهای اولیه پیشنهاد طرح، منتفی شد؛ این درحالیست که هم‌‌اکنون با وجود ایرادات چشمگیر مطرح شده، احتمال رد طرح پیشنهادی الحاق جورقان به همدان نیز وجود دارد.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: درحال حاضر نمی‌توان هیچ زمان قطعی را برای اصلاح و یا اتمام مراحل بررسی طرح پیشنهادی جامع شهری مطرح کرد.

شایان ذکر است پیش از این، رئیس کمیسیون فنی عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان، طرح پیشنهادی الحاق جورقان به همدان را پیشنهادی غیرتخصصی و فاقد پشتوانه علمی دانسته بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید