کد خبر:31641
پ

نماینده همدان و فامنین با بیان اینکه اگر کابینه معرفی وزارتخانه احیانا ضعیف باشد مجلس یازدهم تایید نخواهد کرد، گفت: ملاک مجلس انقلاب گری و تعهد در کار است و ما همه باید متعهد شویم تا آرمان های نظام انقلاب و اسلامی را که اهل کار جهادی باشند انتخاب کنیم.

احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار روزانه نیوز با بیان اینکه امروز کشور نیازمند به کار همگانی و جهادی است افزود: باید با تلاش گسترده بتوانیم مشکلاتی که دولت قبل بر جای گداشته است را حل فصل کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: مجلس انقلابی از شایسته سالاری استقبال می کند اما شایسته سالاری به تمام معنا که تعهدی به انقلاب و انقلابی‌گری و اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه به معنای واقعی در کنار تخصص باشد؛ امروز مردم تشنه مدیرانی هستند که در کنار آنان و شنوای دردشان باشند و با تلاش خستگی ناپذیر و کار جهادی روند خسته مدیریت ناکارآمد را تغییر و  کشور را به سمت رشد و پیشرفت سوق دهند

وی با بیان اینکه امروز فرصت آزمون و خطا نداریم  و زمان از دست دادن فرصت‌ها نیست بلکه زمان برخورد با مفاسد اقتصادی و پاکسازی مدیران ناکارآمد و بی‌خاصیت است، اظهار داشت : امروز مردم و تمام رای دهندگان منتظر تبدیل وضع موجود هستند و برای این تغییر به انتظار نشستند.

نماینده همدان و فامنین با بیان اینکه مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و پاسخگوی آحاد جامعه باشند ، ادامه داد: ما نگران ادامه وضعیت فعلی و استفاده از مدیرانی چند چهره هستیم و پیش از این نیز حضور و نفوذ آنها را در ستادهای مختلف انتخابات دیده‌ایم.

فلاحی  با تاکید بر اینکه مجلس در انتظار تشکیل کابینه انقلابی است که پیش از این رییس جمهور منتخب وعده داده بود، گفت: وجود چهره‌هایی که اهل زد و بند هستند را برنمی‌تابیم و تذکر و استیضاح وزیر را در دستور قرار خواهیم داد زیرا مردم به این امید به پای صندوق‌های رای آمدند که ناوگان مدیریتی کشور نوسازی شده و سکانداری آن را جوانان مومن انقلابی و جهادی به عهده بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس انقلابی از شایسته سالاری و افرادی که تعهد انقلابی و اعتقاد به نظام ولایت فقیه دارند، حمایت می‌کند، ادامه داد: امروز مردم تشنه مدیرانی شنوا هستند که مشکلات و دردهای آنها را کاهش داده و با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب سبب رشد و پیشرفت کشور شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید