کد خبر:50517
پ

مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: رویداد ملی توانمندسازی با عنوان «شهید اصلانی» با حضور امامان محلات هدف و سایر کنشگران و فعالان دینی، تربیتی و فرهنگی مساجد در همدان برگزار شد.


به گزارش روزانه نیوز، حجت الاسلام رضا غلامی کار تشکیلاتی را ابزار مهم برای امامان محله در راستای پای کار آوردن مردم بر شمرد و اظهار کرد: امامان جماعت محله‌ها باید بدانند برای پیشرفت کار نیاز به شبکه سازی و ایجاد حلقه‌های میانی داریم و کار بدون تشکیلات پیش نمی‌رود.


وی در حاشیه این دوره گفت: اگر بخواهیم یک محله را اداره کنیم باید از مدل امامت استفاده کنیم چرا که مسجد باید محور محله قرار بگیرد.


قائم مقام بنیاد هدایت ضمن تأکید بر موضوع جهاد تبیین اضافه کرد: باید امروز همان نقطه ای را که دشمنان مورد هجمه قرار می دهد را زیر نظر داشته باشیم و در همان نقطه به تبیین بپردازیم.


حجت الاسلام غلامی در رویداد استانی برخی از سخنان سال گذشته رهبر معظم انقلاب را پیرامون موضوع جهاد تبیین مرور کرد و گفت: در شرایطی که دشمن یک جنگ ترکیبی و یک جنگ شناختی را علیه نظام اسلامی آغاز کرده، جهاد تبیین یک ضرورت است.


وی افزود: محور حکمرانی محلی باید مسجد باشد بنابراین امامت و مسجد تبدیل به حرف‌های محوری در محله می شوند.


قائم مقام بنیاد هدایت به ادعای تمدن های جهانی مبنی بر خوشبخت کردن مردم اشاره کرد و گفت: هیچ یک از تمدن های بشری نتوانسته اند ادعاهای خود را در این خصوص عملی کنند.
غلامی بیان کرد: مهم‌ترین کاری که امام برای انجام وظایف خود باید انجام دهد، این است که با تبیین، گره‌های ذهنی مردم را باز کرده و در بصیرت افزایی و تقویت سطح آگاهی اقشار مختلف بویژه جوانان با جدیت فعالیت کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید