کد خبر:38331
پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۲۲۶ عملیات امدادی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط نیروهای جمعیت در این استان انجام و به ۲ هزار و ۴۸۵ آسیب دیده خدمت رسانی شده است.

به گزارش روزانه نیوز،علی سنجر بگی اظهار داشت: این عملیات ها با حضور و مشارکت فعال ۳۳۹ تیم پنج نفره برای امداد و نجات و کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث در سطح استان همدان انجام شده است.

وی افزود: در حوزه امور جوانان نیز ۳۳۲ برنامه در استان همدان اجرا شده که با انجام ۲۲ هزار و ۳۱۹ نفر روز کار داوطلبانه در مجموع ۶۴ هزار نفر از مزایای این فعایت ها بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ارزش ریالی خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر در استان با توجه به کمک های ارائه شده در بین جامعه هدف حدود ۸۰۹ میلیون تومان برآورد شده است.

سنجربگی گفت: علاوه بر این ۲۰۰ برنامه شامل خدمات حمایتی و بهداشتی، درمانی و کاروان سلامت نیز با ۶ هزار و ۱۹۳ کار داوطلبانه و پوشش ۴۱ هزار و ۹۱۸ نفر از جامعه هدف در این استان انجام شده است.

به گفته وی، در حوزه خدمات دارویی و درمانی نیز ۲۴ هزار و ۵۶۲ خدمت از جمله ارتوپدی، فیزیوتراپی، واکسیناسیون حجاج و کار درمانی درمانی و توانبخشی توسط نیروهای هلال احمر استان همدان در سال جاری ارائه شده است.

سنجربگی با بیان اینکه جمعت هلال احمر استان همدان در اجرای طرح دادرس با همکاری آموزش و پرورش رتبه نخست بخش جوانان را کسب کرد، اظهار داشت: همچنین هشت هزار خدمت در ۱۰۰ خانه هلال تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید استان همدان به جامعه هدف استان ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید