کد خبر:31811
پ

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات نگاه‌ آسیب شناسانه و مبتنی بر آسیبها، تهدیدها و فرصت‌ها به وزارت اطلاعات دارد و کارآمدی، تدین و شجاعت تغییر و تحول وزیر پیشنهادی اطلاعات برای اعضای کمیسیون مهم بود که آقای خطیب از این منظر، نظر کمیسیون را جلب کرد.

به گزارش روزانه نیوز محمود عباس‌زاده مشکینی در حاشیه نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دو وزیر پیشنهادی اطلاعات و اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون امنیت ملی میزبان وزیران پیشنهادی اطلاعات و اقتصاد بود. در این نشست وزیر پیشنهادی اطلاعات برنامه‌های خود را ارائه و شرح مفصلی از سوابق و تجربیات خود بیان کرد.

وی ادامه داد: آقای خطیب نگاه آسیب شناسانه و واقع بینانه مبتنی بر نقاط قوت، ضعف، آسیب‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها دارد. اعضای کمیسیون سوالات بسیار اساسی مطرح کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات به این سوالات پاسخ داد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که برای اعضای کمیسیون در ارزیابی توانمندی و صلاحیت وزیر پیشنهادی اطلاعات جالب بود این است که آقای خطیب در مقایسه با همه وزیران پیشین این وزارتخانه شخصیتی است که کار در سیستم امنیتی و اطلاعاتی را از پایه در شهرستان و استان شروع کرد و در نهایت در جایگاه‌های ملی فعالیت داشته است و گردش مدیریتی جامع و گسترده‌ای در بخش اطلاعاتی کشور داشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین با اشاره به حضور  وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی در نشست با اعضای این کمیسیون، گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در کمیسیون امنیت ملی مطرح شود اقتصاد است  چون مهمترین مطالبه مردم در حوزه اقتصاد متمرکز شده است.

وی افزود: برای همین یک جلسه چالشی و جدی با گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد داریم و وضعیت بانک‌ها، گمرک، بیمه، مفصل‌های اقتصادی، عملکرد سیستم اقتصادی در دوره‌های گذشته و برنامه‌هایی که وزیر پیشنهادی اقتصاد برای آینده دارد در کمیسیون مطرح شده که امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید