کد خبر:34764
پ

به گزارش روزانه نیوز ، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در نشست مشترک با رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اسدآباد که با حضور نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های مستعد در حوزه‌های مختلف ورزش و جوانان است که باید در جهت بالندگی و رشد حداکثری ظرفیت‌های آن تلاش کرد.
وی با اشاره اینکه هیئت‌های ورزشی استانی و شهرستان‌ها بازوان اجرایی اداره کل ورزش و جوانان برای اجرای هرچه بهتر دورسالت مهم توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هستند، گفت: امروز باید با برنامه‌ریزی مدون و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین ورزشی برای رسیدن به این مهم تلاش کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه بر اساس قانون هیئت‌های ورزشی باید 53 درصد از هزینه‌های خود را از محل بخش خصوصی و جذب اسپانسر تأمین کنند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان نیز مجاز است تا 47 درصد از هزینه‌های ورزشی را تقبل کند.
وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری سال گذشته باتوجه‌به علل مختلف، گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی و حضور فردی ورزشی و متخصص در رأس وزارت ورزش و جوانان شاهد اتفاقات مبارک و خوبی طی چند ماه گذشته و روزهای اخیر در دو بحث پروژه‌های عمرانی و توسعه ورزشی بوده و خواهیم بود.
سیفی با اشاره به اینکه امسال سال شکوفایی و رونق بیش‌ازپیش ورزش استان همدان و به‌تبع آن شهرستان اسدآباد خواهد بود، گفت: امروز باید تلاش کنیم تا از همه ظرفیت‌های دولتی، بخش خصوصی و خیرین برای ورزش استفاده کنیم تا بتوانیم جایگاه ورزش استان و شهرستان اسدآباد را متعالی کنیم همچنان که در سال گذشته علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری اقدامات بزرگی در شهرستان اسدآباد انجام شده است.
وی با بیان اینکه با نگاه مدیریتی نو بکار گیری ظرفیت بخش خصوصی برای اداره امورات باشگاه پاس همدان انجام شده است، گفت: امروز شاهد هستیم پاس همدان برای خود دارای استقلال مالی است و علاوه بر رفع نیازهای خود متقاضی بهره‌برداری از برخی اماکن ورزشی است.
گفتنی در این جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اسدآباد ضمن ارائه پیشنهادات و انتقادات به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های خود نیز پرداختند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید