کد خبر:2482
پ

به گزارش روزانه نیوز  سردار “کامرانی صالح” در تشريح اين خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان “کبودراهنگ”، حين كنترل خودروهاي عبوري در محور “گل تپه” – کبودراهنگ به يک  دستگاه کاميون که از استان هاي غربي به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود؛ مشکوک و آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين کاميون، تعداد 50 رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز كشف و يک  متهم در اين خصوص با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به اين كه برابر نظر كارشناسان، ارزش احشام مكشوفه، 1 ميليارد و 800 ميليون ريال برآورد شده، از شهروندان خواست: هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غير مجاز را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

دستگیری سارق حرفه ای و کشف 20 فقره سرقت درملاير

فرمانده انتظامي استان “همدان” از شناسائی و دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو و کشف 20 فقره سرقت درشهرستان ملایرخبر داد.

سردار “کامرانی صالح” با اعلام اين خبر افزود: ماموران کلانتری 11 “شهداء” ملایر به دنبال وقوع چندین فقره سرقت متوالی در سطح  این شهر، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با انجام کار اطلاعاتی دقیق ، یک سارق حرفه ای داخل خودرو را شناسائی کردند.

وی افزود: بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی و شناسائی مخفیگاه وی، متهم در یک عملیات ضربتی و منسجم دستگیر شد .

اين مقام ارشد انتظامی در ادامه سخنان خود افزود: در بررسی دقیق تر ماموران ، مشخص شد که متهم اموال مسروقه را در قبال دریافت مواد مخدر با فردی دیگر مبادله می کند که با هماهنگی قضایی در بازرسی از پاتوق این فرد، مقادیر زیادی اموال مسروقه و مقدار 11 گرم مواد مخدر مرفین نیزکشف شد که با تشکیل پرونده، این سارق حرفه ای و همدستش تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان سخنان خود با هشدار به مجرمان افزود: برخورد با پدیده شوم سرقت به عنوان یک اولویت مهم سرلوحه کاری و ماموریتی پلیس قرار دارد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید