کد خبر:21338
پ

سخنگوی ارتش گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش‌ها و تمرین‌ها بزرگ متناسب با تهدیدات و نیاز های کشور برای دفاع از آرمان و میهن طراحی می شود.

 

به گزارش روزانه نیوز  امیر شاهین تقی خانی با بیان اینکه رزمایش‌ها و تمرین‌های بزرگ متناسب با تهدیدات و نیازهای کشور برای دفاع از آرمان و میهن طراحی می‌شود، افزود: مهمترین هدف برگزاری این تمرین رزم بزرگ را ارزیابی میزان آمادگی روحی و رزمی و تجهیزاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات با نگاه نوین و به روز است.

وی گفت: این تمرین با هدف اینکه به چه اندازه در صحنه عمل و منطبق با رزم واقعی، تجهیزات بومی با مدیریت فرماندهان جوان و پیشکسوت است می‌تواند برای دفاع از ایران عزیزمان در موقع نیاز به کار گرفته شود.

سخنگوی ارتش با اشاره به دستاوردهای این رزمایش،افزود: به لطف خداوند تا این لحظه از برگزاری رزمایش، مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران با نظارت فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح، توانسته است هماهنگی بسیار خوبی بین نیروهای زمینی، پدافند هوایی، نیروهای هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک مدیریت متمرکز برای استفاده از توان بزرگ پهپادی ارتش در مناطق مختلف به ویژه در مرزها برای پایش و مراقبت مرزی ایجاد کند.

وی همچنین اطمینان بیشتر به جوانان برای مدیریت‌های بزرگ و اعتماد بیشتر به صنایع داخلی و بومی و مراکز خودکفایی در ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مراکز دانشگاهی را از دستاوردهای دیگر این تمرین رزم بزرگ عنوان کرد./مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید