کد خبر:23529
پ

 فرمانده هوانیروز ارتش گفت: صفر تا صد بازسازی و اورهال بالگردها با تلاش متخصصان هوانیروز انجام می‌شود و در این زمینه به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.

به گزارش روزانه نیوز سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی در مراسم پایان تعمیرات اساسی ۷ بالگرد شکاری، شناسایی و ترابری که در پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته موفق به انجام تعمیرات اساسی ۴۰ فروند بالگرد شدیم که این نشان دهنده دانش و تخصص نیروهای بومی همین سرزمین است.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: صفر تا صد بازسازی و اورهال بالگردها با تلاش متخصصان هوانیروز انجام می‌شود و در این زمینه به خودکفایی کامل رسیده ایم.

وی همچنین در خصوص ساخت سامانه دید در شب بیان داشت: این سامانه پیش از این متعلق به چند کشور بود، اما امروز با دستان توانمند شرکت‌های دانش بنیان و کارکنان هوانیروز به مرحله بومی‌سازی رسیده است و می‌توانیم در طول شبانه روز پروازهای عملیاتی انجام دهیم.

فرمانده هوانیروز ارتش صنعت ساخت سامانه‌های نقطه زن را نیز بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که قاطعانه هر گونه تهدیدی را از سوی دشمنان پاسخ دهد.

آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: به برکت انقلاب امروز شعار ما می‌توانیم به معنای واقعی در ایران اسلامی تحقق یافته است.

وی افزود: استکبار جهانی بیش از ۴ دهه است که می‌خواهد ایران را به زانو درآورد، اما به لطف خداوند، وجود رهبری فرزانه امام خامنه‌ای و وحدت همدلی مردم و نیروهای مسلح توطئه‌های شوم آنان خنثی شده است/ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید