کد خبر:40779
پ

رئیس شورای اسلامی شهر همدان، اعلام تصمیم نهایی در رابطه با مشکل ایجاد شده در پل غدیر را به آینده‌ای نزدیک موکول کرد.

محمود مسگریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری روزانه نیوز، با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه مقاومت سنجی پل غدیر، مطرح کرد: همزمان با انتخاب مشاور دوم، اقدامات لازم و بررسی‌های کارشناسی در رابطه با تصمیم گیری نهایی و اعلام سرانجام این پروژه آغاز شد؛ پیش از این، مشاور دوم منتخب قرار بود تا پایان آذرماه نظر نهایی و قطعی را در این رابطه اعلام کند، اما به دلیل حساسیت بالا و دقت نظر لازم در بررسی مسائل کارشناسی، این مهم به آینده‌ای نزدیک موکول شد.

وی با تاکید براینکه شورای شهر با جدیت پیگیر روند بررسی مدارک از سوی مشاور دوم منتخب است، ادامه داد: باتوجه به اهمیت افتتاح این پروژه در همدان و حساسیت بالا جهت حفظ سلامتی شهروندان، شورای شهر خواستار اعلام نظر قطعی در اسرع وقت توسط مشاور دوم شده است.

مسگریان خاطرنشان کرد: شورای شهر منتظر نظر مشاور دوم بوده و هر تصمیمی که در نظر نهایی اعلام شود، شورا و سایر ارگان‌های مربوطه موظف به انجام آن هستند.

شایان ذکر است حدود ۱ ماه گذشته خبر عدم مقاومت پل غدیر، درحالی منتشر شد که مدیران شهرداری همدان خبر از افتتاح و بهره‌برداری آن تا چند روز آتی را می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری روزانه نیوز، پس از انتشار گسترده خبر عدم مقاومت پل غدیر، جلسه‌ای ویژه به دستور استاندار همدان و با حضور اعضای شورای شهر و سایر افراد مربوطه در محل استانداری برگزار و کمیته‌ای ویژه تحت عنوان کمیته نظارت بر این پروژه انتخاب شد.

گفتنی است، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در مصاحبه اخیر خود با این پایگاه خبری، خبر از تعیین تکلیف پل غدیر تا پایان آذرماه داده بود؛ این درحالیست که همچنان مشاور دوم منتخب با گذشت 5 روز از دی ماه، همچنان نظر قطعی و نهایی خود را اعلام نکرده است.

کلیدواژه : پل غدیرشورای شهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید